Essence HOLO Rainbow Nail Polish/ NOTD

Здравейте, момичета! Бях замислила друг пост, но това което ще ви покажа днес си заслужава вниманието. Говоря за един от новите лакове на Essence, които са отскоро на пазара и всеки път, когато минавах покрай щанд на марката спирах да ги погледна. Някак си блясъка ми идваше твърде много и не бях сигурна дали ще си допаднем с лака. Е, накрая се престраших да изляза извън комфортната си зона и да го пробвам.



Този, който си взех е 01 Hello Holo и ми е трудно дори да го опиша заради всичкия този блясък. За мен е по-скоро бяла основа с най-различни частички, които светят в зависимост от светлината.


На светло лакът стои по-неутрален, докато на изкуствена светлина се получава една експлозия от най-различни отблясъци. Лакът е като едно малко бижу носено върху ноктите.
Доста е плътен и един слой е  напълно достатъчен, за да задоволи нуждите ви. Ако, обаче, искате допълнителен блясък, то комбинацията от два слоя ще ви задоволи напълно.



Този тип лак не е подходящ не е подходящ за ежедневна употреба или за хора, чиято работа не позволява ярки нюанси. За щастие моята работа не е такава и с удоволствие си го носих цяла седмица. Ако блясъка ви идва в повече винаги може да го използвате само като акцент, а не на целия нокът.
 Като цяло винаги съм за лакове, които могат да внесат малко блясък в сивото ежедневие. Единствения минус, който съм видяла при него е че бързо се "изсушава" и има нужда от топ лак, за да не почне да се отчупва бързо от нокътя.

Това е всичко, надявам се бързичкото ревю да ви е било интересно. Хубав ден!

Facebook             Instagram

No comments