Pinks Beauty Box October

Здравейте, момичета!
Ето какво се крие в бюти кутията за ноември:








Когато ми я дадоха кутията ми се стори доста тежка и пълна и нямах търпение да надникна вътре. Има си и леко променена визия, която ми допада. Какво има в нея:

1.Inisfree маска за лице 1бр.- 5.95лв.
2.Eau Thermale Avene пилинг за тяло 10мл.
3.Avene YstheAl Intense концентрат- 3мл.
4.Keune Vital Nutrition маска 12мл.
5.Keune Vital Nutrition шампоан 8мл.
6.Keune Vital Nutrition балсам 8мл.
8.Coffee Bran пилинг за лице с кафе 200гр- 4,90лв.
9.Stani Chef's с шоколадови бисквити 250мл-6лв.
10.Bvlgari Goldea The Roman Night 1,5мл.

Най-вече исках да си взема кутията заради маските, които очаквах да пробвам. Оказа се, че маската е само една, но въпреки това ще я пробвам с удоволствие. Освен това има и талонче за намаление, което ще споделя ако някой се интересува. Това е шийт маска за еднократна употреба и не съм сигурна до колко може да компенсира високата си цена. За сравнение скъпите пресни маски на Lush са около 20лв., но ги използвам поне 10 пъти преди да свършат.
Изненада за мен бяха душ гела и пилинга за лице. И двата продукта са с прекрасен за мен аромат и ще си ги използвам с удоволствие. От мострите се радвам да продуктите на Keune, защото с тази марка боядисвам косата си и съм почти сигурна, че ще остана доволна от трите мострички. Голяма излагация за мен са тестерите на Avene и най-вече пилинга за тяло, който получаваме в очарователните 10мл. Добре ще си помисля на коя ръка да го пробвам...

Това са впечатленията ми за бюти кутията за този месец. Вие какво мислите?

**Не забравяйте да се включите в последния ми Giveaway!


Facebook              Instagram

1 comment

  1. Маските на Innisfree излизат около 1,5 долара в eBay с доставката, ако има заинтересовани. Иначе това е първата кутия от месеци, която ми се струва интересна и ми харесват продуктите.

    ReplyDelete