September Haul

Здравейте, момичета!
Който ме следи редовно сигурно е забелязал, че постовете с нови придобивки и празни опаковки са ми любими и от тях не бих се отказала дори да няма нищо друго за споделяне :)) Тези продукти не са от най-скорошните ми придобивки, но пък сред тях има добри попадения, затова мисля, че ще е интересно да споделя малко повече за тях.
Ето кои са някои от последните ми покупки:


1,2 Няколко нови масла за тяло от Avon. Едното е с ягода и бял шоколад, а другото е с грейпфрут и мента. Второто е супер освежаващо и ми е любимо през последните седмици, а първото е so so, но ще го пробвам още няколко пъти преди да си сформирам мнение.
3.Душ гел на Balea, с приятен аромат, но иначе не е нищо особено. За 3лв. мисля, че е добър вариант за разнообразие.


4,5 Два душ-гела на Klorane, които ми бяха подарък и още не съм изпробвала.
6.Пяна за лице на Avon. Това ми е трета опаковка и май ми е любимата до тук пяна за лице. Много е нежна към лицето и сваля сравнително добре дори и грим.


7. Най-накрая се наканих и аз да си взема стикери за нокти от AliExpress. За около 2-3$ получавате пълно пакетче с 50 листчета стикери. Още не съм ги пробвала, но нямам търпение. Само се надявам да успея да ги сложа както трябва и да не се откажа след първия неуспешен път.
8. В тази връзка реших да си взема и нов бял лак, с който да пробвам стикерите като за целта се спрях на Flormar.
9.Течно червило на Maybelline, което е на път да се окаже ужасна грешка...пробвах го в магазина (на ръката) и всичко беше ок, но вкъщи при отварянето му ме лъхна един ужасен аромат, който не мога да превъзмогна засега и не съм сигурна как да преодолея.
10.Един гланц, който също ми беше подарък и не съм пробвала все още :)))
11. Имах нужда и от нова спирала и избрах тази на Maybelline. От обема съм доволна, също така не слепва миглите и се нанася лесно и бързо. С две думи ми харесва и засега съм доволна.
12. На морето ми се наложи да си взема нов стик против изпотяване и това беше един от малкото варианти, които имаха в аптеката. Цената беше доста солена и засега не мога да преценя дали си заслужава.
13. И накрая, но не на последно място, си взех бутилка за вода с преграда за плодове. Е май е излишно да казвам, че сезона отмина и още не съм използвала така модерните води с плодчета в тях. Все пак бутилката няма да ми избяга и като реша ще я пробвам.:)

Ами май това беше всичко засега. До скоро!

Facebook              Instagram

No comments