На път 2017: Козметика за ваканцията

Здравейте, момичета! Ето че дойде време за ваканция (дочакахме я!) и нямам търпение да се порадвам на малко слънчеви лъчи. Както винаги залагам на мини опаковките, тъй като са много удобни за път и не заемат почти никакво място.
Ето на какво заложих тази година:


Бяла козметика:

1.Мицеларна вода на Garnier. Доста я рекламираха миналия месец, а удобната опаковка от 125мл. съвсем ме нави да я пробвам. Да си кажа честно не очаквах нищо особено, затова пък останах изненадана след използването й няколко пъти. Заслужава си и може да си взема и голяма опаковка от нея.
2.Вода за устa на DM с мента. Бях си я взела и миналото лято. Освежава и не кара езика ти да изтръпва при всяко ползване.
3.Маска за коса на Balea. За първи път виждам такъв вариант и мисля, че за 2 пъти ще стигне.
4.Интимен душ гел на Nivea с алое вера. Не го взимам за първи път и няма да ми е последен. Почиства и освежава без да оставя неприятно усещане. Бих заложила на него и при следващо пътуване.
5. Измиващ гел за лице на Balea. Досега не съм го пробвала, но се надявам да ми свърши работа през почивката.
6.Душ гел на Alverde. Отново продукт, който не съм пробвала досега и не съм сигурна как действа. Аромата му е свеж, но ще видим дали ще ми хареса.
7.Крем за ръце на Balea. Има много свеж летен аромат и много ми допадна при първото ползване. Въпреки че е прекалено топло за крем за ръце гледам да не го пропускам много преди лягане. Има си разлика когато се грижиш за ръцете си.


Слънцезащитни продукти:

8.Крем за лице на Biotrade с фактор 50. Върши си работата идеално, на предишната почивка не можах да изгоря дори и на носа, което ми е слабото място. :)
9.Лосион за тяло  с фактор 15. Взех го при нужда от квартална аптека и дори не съм сигурна каква марка е. Ухае приятно и ненатрапчиво, но не бих го препоръчала на хора с по-светла и чувствителна кожа.
10.Лосион за след слънце на Bioderma. Този лосион дори не помня от кога го използвам (е не точно тази опаковка- тя е по-скоро 5-6та подред) и за него съм говорила достатъчно тук
11.Лосион за след слънце за максимизиране на тена от Avon. Тази опаковка ми е останала от миналата година и сега реших да я доизхабя. Преди му се радвах повече, но сега не знам дали бих си го взела отново.


Декоративна козметика:

12.Коректор на Maybelline Fit Me. Не съм го мяркала скоро по дрогериите, затова го взех от Ензо и в момента използвам само него.
13.ФДТ на Max Factor. Този цвят най-добре се доближава до тенът ми и го използвам с удоволствие. Издържа почти цял ден.
14.Матираща безцветна пудра на Avon. Е в тази пудра съм влюбена! Матира, слива се с всякакъв тен, не седи като брашно на лицето...трябва да се пробва.
15.Спирала на Avon. Това са последните издихания на тази спирала, след което ще я сменя. Издържа доста дълго време и успя да ме впечатли. Повече за нея тук
16.Палитра на Makeup Revolution имитираща Too Faced Semi-Sweet Chocolate Bar. Въпреки, че не е оригинала аз съм доволна от качеството и си я използвам с удоволствие. Има доста варианти за гримчета и цената е доста по-приемлива.


17,18.Молив за очи на Deborah Milano и молив за вежди на Essence. За тези двата съм говорила доста и няма да се спирам отново, но моливът за вежди може да го погледнете тук
19.Дуото на Elf с бронзър и руж пък ми е супер удобно за пътуване и почти винаги го взимам с мен.



И накрая, но не и на последно място няма как да мине без поне няколко червила. Avon, Too Faced, YSL и Essence са марките, на които се спрях. От тях само това на YSL е ново и не съм го споменавала досега. Както се вижда от снимката е лек розовеещ вариант подходящ за всеки ден и е малко тип "my lips but better". Ако имате интерес към някое от тях ми оставете коментар и ще споделя по-подробно мнение :)

Иии това е за сега. Надявам се да ви е било интересно! Хубав ден!

Facebook                                                             Instagram

No comments