Разчистване на старата козметика (Declutter 2017)

Здравейте, момичета! След като пренесох цялата си налична козметика реших да я разгледам по-обстойно преди да наредя всички неща и забелязах, че доста от продуктите са развалени, с изтекъл срок на годност или и двете. В крайна сметка направих едно доста голямо за мен разчистване и ето резултата:



Започвам с продуктите за устни, които са доста. С мъка изхвърлям цели 4 червила на Essence от една серия, които ми бяха много любими преди време. Въобще не исках да се разделям с тях, но са наистина са стари и срока им на годност е изтекъл още през 2015 година. Следват 2 червила на Avon и 2 балсама за устни, които са се разтекли и имат точици по тях-определено са развалени.


Гланцовете са на най-различни марки и миришат странно. Отново любими ми бяха тези на Essence, но сега формулата на гланцовете им определено по ми допада. Последните няколко са стик червила на Avon и за мен са пълен провал- още като си ги взех бяха прекалено сухи и причиняваха болка при нанасяне, а сега това е почти невъзможно. Разделям се и с тях.



Накрая останаха и няколко по-нестандартни опаковки за продукти за устни. Гланца на ГР не е развален, но е супер мазен и реших, че щом не съм го използвала повече от година няма смисъл да го държа. Същото се отнася и за мостричката на MAC и червилото на Too Faced, за което ме боли може би най-много. Останалите 2 бурканчета са с развалени продукти.



Едно огромно количество моливи, за което изпитвам облекчение. Трупах и колекционирах над 2 години най-различни варианти за очи, вежди и устни. Да, но както се вижда въобще не ги използвам и няма никакъв смисъл да ги държа. Оставих все пак някакво количество цветни моливи за очи, които да имам ако реша да си правя по-цветен грим. Ще се разделя с всички, които имам за устни.




Продължавам към продуктите за очи и лице. Голямата палитра сенки за очи ми е първата такава и досега я пазех само по сантиментални причини. Най-накрая реших, че е време да се разделим. Следват 2 дуо-та, които пък са вторите ми палитрички за очи и ги имам от може би 2009. Двете сини сенки са по-нови, но пък не ми влизат в никаква употреба. Кафявото бурканче е бронзант, който получих в бюти кутия и е ужасен, разпрашава се и е прекалено бляскав за моя вкус. Подобно е мнението ми и за хайлайтъра на Aura- по-скоро би минал за сенки за очи, но трудно се работи с него.


Отдавна бях взела две бази на Essence, които много исках да пробвам, но останах разочарована. Стикът хайлайтър на марката пък е добър, но не съм свикнала да използвам такъв тип хайлайтъри. Просто не е моето нещо. Дуо-то руж и хайлайтър е добър вариант за път, но е с изтекъл срок на годност. Това важи и за останалите 3 продукта, с които се разделям.





С лаковете раздялата е същинска мъка. Хем са ми изложени и виждам, когато един лак се развали, хем ми харесва как стоят в колекцията ми и искам да не ги закачам. Може би в колекцията ми има още, които трябва да изхвърля, но само тези успяха да ми се откъснат от сърцето. :))
Със зелените затруднение нямаше- просто не ги използвам и няма смисъл само да ги гледам. Перлени лакове също не използвам, но пък цветовете ми харесват....а за яркия розов лак на ГР много ме е яд- ще си го търся същия!


Накрая и няколко допълнителни нещица, от които съм използвала само гумичката за лице и то, за да си мия четките с нея. Всичко друго или съм използвала или си стои все още в опаковката.

Ииии май това е всичко засега. Като тегля чертата излиза, че се разделям с:

Червила- 15
Гланцове и балсами- 8
Сенки- 5
Моливи за устни, очи, вежди- 21
Лакове- 10
Други продукти- 15


Доволна съм от себе си, но като ценител на козметиката се надявам скоро да не ми се налага да се разделям с неизхабени продукти. Надявам се да ви е било интересно. Хубав ден!



Facebook                     Instagram

No comments