Popocorn Lip Scrab by Lush- Ревю

Здравейте, момичета!
В края на зимния сезон отново има редуване на топло и студено време, което никак не се отразява добре на устните ми. През годините съм използвала няколко сраба за устни и съм стигнала до извода, че при мен това е единствения начин да премахвам мъртвите клетки без да разранявам устните си.
Ето няколко ексфолианта, които съм използвала:
Bubblegum
Домашен скраб за устни

Тази зима реших отново да заложа на Lush, въпреки че мнението ми за предишния скраб не беше изцяло положително.
За тези от вас, които не са попадали на ексфолиантите за устни на марката досега, ще представя кратко ревю по-долу.




Продуктът е в характерната за марката стъклена опаковка тип бурканче, което е прозрачно и може да се следи оставащото количество.


На дъното му може да намерите срока на годност. След време използване не съм забелязала етикета да се изтрива или отлепя.

Състав:




Скраба е с жълтеникав цвят и ухае на сладки пуканки. Взех си го главно заради миризмата, която ми напомня любимата почистваща паста за лице Let The Good Times Roll. Исках да си окомплектовам грижата за лицето така да се каже пък и съм свикнала с този тип аромат.


Усещането при нанасяне е за добре оситнена захар, която не е прекалено груба и не разранява устните при използване.

Как се използва:


Аз го използвам през ден, защото тази зима устните ми са в ужасно състояние и просто няма как да мине без ексфолиант. Все пак скраба си върши перфектно работата и премахва всички стърчащи кожички като оставя устните ми гладки и меки. Това, което не ми харесва е соленият вкус, който оставя след използване. Не че е неприятен, но на мен не ми допада. Забележката, която бях отправила при последния такъв продукт си остава- количеството е прекалено голямо (25гр.) и е много трудно да се изхаби за 1 година. За едно използване ти е необходимо много малко и мога спокойно да кажа, че продукта е икономичен, но това води до голямо излишно количество, което трябва да се изхвърли. Цената засега си остава 15лв.

Надявам се след краткото ревю да сте добили представа за скраба и да ви е било интересно. Хубав ден!

Facebook     Instagram

No comments