Galenic Chrono-Active Aqua-Gel / Ревю

Здравейте, момичета!

Днес отново ще ви говоря за продукт за лице. Както се казва нова година- нова грижа за кожата! :))  Става дума за гелът на Галеник и ако му проточа ревюто още малко ще се окаже направо в поста за празни опаковки :D

Този гел е тотално различен от кремът на NUXE, който скоро ви показах, така че не пропускайте и този пост:


Все още пазя опаковката! Не знам защо, просто ми харесва и изглежда добре с нея.



Кутийката е прозрачно бурканче, което не е стъклено, а пластмасово. Дизайнът, обаче, е много добре измислен и ако не го държите в ръка ви изглежда като стъклено. Много ми напомня на шанелските бурканчета и изглежда много елегантно и скъпо. Прозрачно е и лесно може да видите колко гел ви остава.
Капачката също е пластмасова, черна и се отваря със завъртане. Няма "щрак" механизъм. Това, което не й харесвам е че лесно се оставят отпечатъци върху нея.


Отвътре кремът е добре запечатан и може да сте сигурни, че никой не го е отварял преди вас.


Има много лека текстура, което може да се види дори и от снимката. Цветът е супер нежно бебешко синъо, което не се личи при нанасянето му.  Миризмата е супер лека и свежа и не мисля, че може да предизжика алергия при който и да е.

Състав:


Предназначен е за нощна грижа за кожата и според марката подобрява естествения процес на клетъчното възобновяване.Обогатен е с хиалуронова киселина, която подпомага възобновителния процес. Обещават мека, гладка и сияйна кожа на сутринта.

Кое според мен е вярно и кое не?

Използвам го вече трети месец и е на привършване. Както казах текстурата е много лека, както се усеща на допир, така се усеща и върху кожата. Много бързо попива и не е нужно голямо количество, за да минете цялото лице. Като цяло усещането след това и то дори веднага след нанасяне наистина е за по-мека, гладка и освежена кожа. Трябва да имате в предвид, че ако използвате повече от необходимото количество гелът се натрупва и има обратния ефект- усеща се върху кожата и попива по-бавно, затова не трябва да се прекалява.
Отначало ми се стори много лек за нощна грижа- обичам кремовете ми за през нощта да са по-тежки и гъсти, за да вършат по-добра работа и не мислех, че такова леко гелче може да се справи със задачата. Всъщност, оказа се, че върши същата работа без усещането за крем върху кожата, но му трябва малко повече време, за да докаже потенциала си- например дайте му една седмица като използвате само него, за да видите реалните резултати.
Заради хиалуроновата киселина и хидратиращият комплекс хидратацията е на ниво и успява да стопира участъците, на които са започнали да се образуват бръчици.
Това за сияйната кожа при мен не се получава- сияние при мен става само с хайлайтър, но това е друга тема :))
Единственият минус, който мога да отбележа ( и да тук не мога да го подмина) е количеството му- 15мл., което за мен не е достатъчно. Обикновено кремовете за лице са по 30мл., да не говорим, че има и някои от 50мл. Както казах горе стига за около 3-4 месеца използване, но за мен би било по-добре да е в по-голяма опаковка.

Това е всичко, за което се сещам в момента, ако имате въпроси не се притеснявайте да ги зададете! Хубав ден!

*Продуктът ми е предоставен за проба от ПР, но постът не е спонсориран!

No comments