Empties

Здравейте, момичета!
 Малко закъснявам с празните опаковки от миналия месец и включвам част от изхабените продукти от този, затова не съм и включила месеца в заглавието. Не са много, но са от сърце :)



Започвам с по-едрите опаковки:
1.Бебешки шампоан на Johnson's . Използвах го само за четките си и съм доволна от него. Цената, обаче, ми се видя доста висока за 200мл.- около 5лв. Въпреки това ми стигна за доста дълго време (около 1 година) и бих си го взема отново. Как почиствам четките си може да видите тук

2.Шампоан на Avon с малини и хибискус. Много ми харесват свежите аромати от тази серия и изпробвам нови и нови. Засега любимият ми е този с мента.

3.Душ гел с ванилия и сандалово дърво. Лосионът от тази серия доста ми хареса, но душ гелът не чак толкова. Доста е плътен и не се разпенва достатъчно добре. Общо взето хубав му е само аромата.

4.Балсам за коса на Wella Professionals. Много харесвам този балсам и продължавам да хабя няколко опаковки от него. Ухае страхотно, омекотява косата и я прави лъскава. Отново ще си го взема.

5. Лосион за тяло Outspoken by Fergie. Към тази серия има и парфюм, който също много харесвам и използвам с удоволствие. Лосионът за тяло ухае страхотно, лек е и попива бързо. Ако го видя отново в каталога ще си го взема задължително.

6.Паста за лице Let the Good Times Roll. Лююююбимата ми паста/продукт за почистване на лицето. Много хубаво хидратира и почиства и ухае страхотно на пуканки. Това ми е вече 2ра или 3та опаковка и винаги се връщам към него. След известно време отново ще си го взема. Повече за него тук


7. Още едно пакетче тампони за почистване на грим, които използвам постоянно и свършват доста бързо.

8.Бебешки кърпички на Nivea. Тези мокри кърпи също ми допаднаха, но като че ли предпочитам тези на Bebelan.



9,10,11. Няколко мини опаковки от душ гел, лосион за тяло и шампоан от хотел Феста Чамкория. Бяхме на почивка там преди няколко месеца и останах много доволна, ако имате път към Боровец го посетете. Душ гелът ми харесва, стигна ми за доста време. Лосионът за тяло също не беше лош, но ми дойте по-воден отколкото ми се иска, а шампоанът не ми допадна въобще.

12. Проба на свежа маска за лице от Lush Oatifix. Влюбена съм в нея откакто ми я дадоха. Много сходна е  с Let the Good Times Roll, почиства лицето добре без да го изсушава и се отмива супер лесно. Нанасям я на сухо лице, изчаквам 5мин, влизам под душа и я измивам. Вече си взех голяма опаковка и смятам да й направя ревю.


13.Гел-крем за лице на Bioderma Hydrabio. Точно такъв крем си търсех- съвсем лека формула, бързо се разнася и не лепне. При първа възможност ще си взема голяма опаковка.

14.Lipikar Lait на La Roche-Posay. Не ме впечатли особено, а и промени миризмата си докато успея да го изхабя. Не бих си го взела.

15. Две ампулки от специалната кутия на Phyto за увредена коса. Използвам ги от време на време, защото имам тооолкова много неща за проба. Засега съм доволна от тях.

16. Хидратираща маска за лице на Avene. Хидратира и омекотява много добре лицето. Ако си търся такъв тип маска тази е много добър избор.

Ами това беше скромната ми колекция от празни опаковки за последния месец и нещо. Надявам се да ви е било интересно! Хубав ден!

No comments