Новогодишен грим и тоалет

Здравейте, момичета! Ето че дойде и последният ден от тази година и е време да ви споделя моята идея за празнична визия от до: от спиралата до аксесоарите.

За мен гримът е най-важното нещо от всяка визия затова ще започна с него.



Не съм снимала основата на лицето, защото не мисля, че са толкова интересни, затова само ще ги спомена. ФДТ-на е на Max Factor Facefinity All Day Flawless, коректора, който използвам за тъмните кръгове под очите е на Maybelline Affinitone, а пудрата, с която запечатах всичко е новата пудра на Avon Magix HD, която едва изпробвах тези дни, но съм супер изненадана от нея в добрия смисъл. Не очаквах нищо от нея, но се оказа, че е доста добър вариант и за така модерния "baking", но дори и без този метод запечатва лицето идеално и дори след цял ден на работа лицето ми не лъщеше както обикновено. Може и да й направя ревю след като събера достатъчни впечатления за нея.

И така след като лицето е готово с основата преминаваме към забавната и цветна част- очите. Най-добре е преди новогодишната нощ да направите пробен грим, за да няма неприятни изненади и да сте подбрали идеалния за вас вариант. Звездите на очите ми ще са новите два цвята на MAC, с които се сдобих през коледните празници и супер много се радвам за тях. 


All That Glitters е с цвят на розово шампанско и него го нанасям на клепача като основен цвят. В сгъвката нанасям Wedge, който е сиво-кафяв цвят и помага за преливане на цветовете. По-добре е да се нанесе първо него и след това останалите цветове. След това продължавам с цветове от любимата ми шоколадова палитра на Too Faced. Във външната част на окото нанасям Cherry Cordial е винено червен цвят с глитър, който почти не се забелязва нанесен на окото. Впоследствие реших да нанеса и съвсем малко от Triple Fudge , който е много тъмно кафяв (на мен си ми изглежда почти черен) за задълбочаване на целия опушен грим (все пак ако има един ден в годината, в който може да прекалим с тъмните цветове и глитъра, то това е именно новогодишната нощ!)
Отдолу слагам черен молив само в най-вътрешната част на "water" линията както се казва. За така наречения cat eye поглед слагам във външната част Cherry Cordial и разнасям, а към ъгълчето на окото и под веждата слагам малко от хайлайтъра Mary Lou Manizer.



Завършвам грима на очите с драматична очна линия като гледам да не прекалявам с дебелината. Новата ми мания са гел очните линии, които открих през тази година. В момента използвам тази на Avon, която за съжаление мисля, че вече не се предлага, но всяка такава върши същата работа. Тази ми харесва много, защото има глитър и не е толкова черна. На окото изглежда като опушен графит и е подходяща дори и за по-ежедневните грим визии (слагах я и няколко пъти на работа). Спиралата, която използвам в момента е на Clinique в мини опаковка и много ми харесва. Тоталният край на грима на очите са изкуствени мигли и в момента разполагам с тези на Elf. Честно казано никога не съм ги използвала и ако не стоят добре ще мина и без тях.


Устните трябва да са червени, разбира се и в началото се бях насочила към течното червило на Loreal, но при пробния грим ми се видя прекалено с целия този грим на очите и реших да го сменя с червилото на Too Faced Cinnamon Kiss като се надявам да не ми хрумне друг вариант до довечера! :D


За бронзър, руж и хайлайтър отново залагам на theBalm и трите сестри, които се допълват идеално. Май доста често ги използвам за специални поводи и трябва да споделя мнението си за тях?


Преминавам към облеклото. Аз съм от тези зиморничеви хора, на които винаги им е студено и винаги съм с най-дебелите дрехи от гардероба си. През лятото си нося рокли без проблем, но зимата не мога да се престраша да се "разсъблека" толкова много. Винаги си избирам някоя рокля за празничната нощ и никога не излизам с нея. Затова тази година, след като опознах себе си, реших въобще да не се и опитвам и да заложа на нещо, с което ще се чувствам удобно.


Дънки и потник според мен също могат да стоят добре на специални поводи, а и изглеждат модерно без да се налага да замръзвате. 


Важни са малките детайли, които завършват визията, като лека дантелка в края на потника или малките кръпки по дънките. От толкова отдавна си търся сатенен потник, изглежда супер елегантно и стилно и в същото време много секси на всяка жена, която го носи. Супер много се израдвах, когато успях да го намеря за около 35лв!

Обувките трябва да са с висок ток, разбира се, и тези са супер сладки и допълват визията идеално, но ако бъдем реалисти с този сняг и преспи освен ако не ви носят на ръце точно тези най-вероятно ще бъдат съсипани. Най-вероятно ще реша в последния момент.


Не на последно място важни са и аксесоарите! Часовника е на Festina и е коледен подарък от половинката ми, а колието е от Avon.

Дънки- Motivi
Потник- Reserved
Клъч- Avon
Обувки- Paolo Botticelli

Това е цялата ми празнична грим визия, надявам се да ви харесва и да ви е дала някои идеи за вашият вариант! Весело посрещане на новата 2017!

No comments