Rimmel Apocalips Lip Lacquer

Здравейте, момичета! Темите за червила/гланцове са постоянно актуални и винаги има какво да се пробва на пазара. Аз както винаги изпробвам интересните неща с малко закъснение, но както се казва по-добре късно отколкото никога, нали? И аз накрая стигнах до известните лакове за устни на Rimmel. Всъщност лаковете за устни са известни с това, че боядисват устните и остават за по-дълго време на тях без да се усещат, но дали и тук е така?

*Продуктът ми е предоставен за проба от Парфимо, който е сайт за дамски парфюми и козметика, но поста не е спонсориран и мнението ми е базирано на лично впечатление.



Опаковката е стандартна, пластмасова тубичка, която в долната си част е прозрачна и цветът може лесно да се види. Надписите според мен лесно биха се изтрили при по-дълго използване.



Количество: 5,5мл.

Цена: около 5-6лв.

Състав:
 ISONONYL ISONONANOATE, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, POLYPROPYLENE, CETYL ALCOHOL, KAOLIN, STEARALKONIUM HECTORITE, COPERNICIA CERIFERA CERA/COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, CANDELILLA CERA/EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX/CIRE DE CANDELILLA, PROPYLENE CARBONATE, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM/FRAGRANCE, SILICA, BENZYL BENZOATE, HEXYL CINNAMAL, TOCOPHEROL, LIMONENE, LINALOOL, CITRONELLOL, [May Contain/Peut Contenir/ +/-:MICA, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), FD&C YELLOW NO. 5 ALUMINUM LAKE (CI 19140), D&C RED NO. 7 CALCIUM LAKE (CI 15850), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), D&C RED NO. 6 BARIUM LAKE (CI 15850), D&C RED NO. 27 ALUMINUM LAKE (CI 45410), D&C RED NO. 33 ALUMINUM LAKE (CI 17200), FD&C BLUE NO. 1 ALUMINUM LAKE (CI 42090), FD&C YELLOW NO. 6 ALUMINUM LAKE (CI 15985), CARMINE (CI 75470)].

Четката не се огъва,  но има вдлъбнатина в средата, която събира допълнително количество продукт и не се налага да бъркате в тубичката няколко пъти при нанасяне.



Цветът, който си избрах е Celestial. Много нежно нюд розово с леки отблясъци на светлина и стои много естествено. Нанася се лесно и не се разтича по устните; не лепка и не ги изсушава, което по принцип характерно за такъв тип продукти. След нанасяне остава на устните за около 2-3 часа, след което трябва да се поднови. Въпреки това не се премахва напълно, а остава устните с естествен цвят, който също ми харесва много. При храни и напитки, обаче се изтрива почти веднага. Не усещам аромат с нанасянето му, което за мен е идеалния вариант за продукт за устни. Също така след нанасяне въобще не го усещам и мога да си откарам цял ден с него.

Като цяло не е must have, но е добро попълнение към колекцията ми и се радвам, че имах възможността да го изпробвам.

Може да се поръча тук

Благодаря за вниманието!

2 comments

  1. Нямам идея защо не усещаш аромат, на моето беше супер силен и затова дори го подарих.Иначе беше приятен продукт, но нищо уау :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Продуктите от Парфимо ги доставят от Полша (ако не се лъжа) т.е. не са предназначени главно за разпространение по българския пазар. Това подкрепя теорията ми, че при нас достигат неща с малко по-лошо качество и може би това е причината за разлика в ароматите. Също ми направи впечатление, че твоят беше и доста по-ярък от моят като това разбира се са си мои идеи :))

      Delete