Първи впечатления- мостри №3

Здравейте, момичета!
По това време на годината желанието ми да изпробвам нови неща се е увеличило и постоянно си търся нови и интересни продукти, които да ми привлекат вниманието. Някои от мостричките, които изпробвах съм получила с кутията на Пинкс, други при различни покупки.
Ето какво е мнението ми за поредните мострички и кои от продуктите бих си закупила:



1.Sephora Instant Moisurizer- по принцип съм против закупуването на бяла козметика от козметични марки, защото за мен тя не е така добра както медицинската козметика, но това кремче ми хареса и останах приятно изненадана от него. Парфюмна миризма не се усеща при нанасяне, а попиването е супер бързо. Съвсем спокойно може да се използва и за основа за грим.
2.Душ гел Peaceful Reflection от Avon- Много приятно ухае и бих си взела голям размер от него. Както подсказва и името му помага да се отпуснеш под душа. Мисля да пробвам и течния сапун от тази серия.
4.Make up for Ever HD Powder- известната им матираща пудра, която се радвам, че имах възможността да пробвам. Количеството на тестера е супер малко и едвам стига за едно нанасяне, затова и впечатленията ми са много повърхностни. Перфектно се слива с тена на кожата и задържа матирания вид, но не през целия ден. Не беше достатъчно, за да реша дали си заслужава да бъде закупена.


5.Случайно откритие се оказа Bioten Skinnergy Go Moist!- кремчето за лице ухае страхотно като миризмата е само при нанасяне, попиването е бързо, а хидратацията е на средно ниво. Малко по-тежко се усеща от това на Sephora, но го отдавам на факта, че е предназначен за суха кожа. Заедно с SPF 15, отсъствието на парабени, парафини и оцветители ме кара да обмисля закупуването му.
6.Lierac Paris Hydra-Chrono + води се хидратиращ гел крем с цвят и наистина се нанася лесно на лицето, но е ароматизиран и миризмата ми идва прекалено остра. Както доближа нещо с по-силна миризма до очите ми те започват да текат и целия грим се размазва. Като оставим това настрана цветът също е прекалено тъмен за тенът ми.
7. Още една мостричка на ФДТ, този път на Avon от серията Luxe. Пробвах няколко такива докато налучкам правилния  цвят, но все пак успях и си използвам вече от известно време пълноразмерният продукт. Не е лош, покритието на мен ми идва леко слабо, но пък е добре за сутрините, когато искам напълно базов грим, постигнат с възможно най-малко продукти. Не долавям миризма. Има SPF 10.
8.Ducray шампоан за деликатна коса. От тази мостричка не видях да прави нищо на косата ми, не съм впечатлена и не бих си го взела.


9.Vichy Capital Soleil- слънцезащитен лосион за тяло. Не е лош, попива бързо, но не използвам толкова висок SPF фактор и не бих си го взела в голяма опаковка.
10, 11. Два слънцезащитни лосиона на Alteya Organics, които хич не ми харесаха. Миришат много странно, доста плътни са и не попиват добре. С такива тежки лосиони на жегата започвам да се потя и ми става много некомфортно. Не бих си ги взела.
12. La Roche-Posay слънцезащитен лосион за деца. Въпреки големия си фактор попива нормално бързо в кожата и с удоволствие го използвах за лице преди грим или преди плаж. Бих си го взела в голяма опаковка.

Това са всички дреболийки, които изпробвах последно. Надявам се поста да е информативен и интересен. Хубав ден!

No comments