Първи впечатления- мостри 2

Здравейте, момичета! След интереса към първия пост с мостри реших да пробваме поне с още няколко такива и да видим дали ще ви се харесат.

Ето какво пробвах през последните няколко месеца:


1.Маска за лице с шоколад. Толкова много хора я хвалят тази маска и са доволни от нея, че вече започвам да се чудя дали моята не е била развалена просто. Обикновено такива маски ми стигат за 4 пъти, но с тази успях да се намацам само 2 пъти, като и двата бяха изключително неуспешни. Преди всичко на дъното на сашето се беше събрало доста сгъстено количество от маската, което така и не успях да използвам. За разлика от дъното пък на повърхността маската течеше много лесно и при най-малкото натискане излизаше и мажеше всичко на поразия. Самото покритие е доста плътно и гъсто, наслоява се лесно, което е плюс и май това е, което харесах в нея. Има загряващ ефект, който не ми допада особено, но той трае само 2-3 мин. и не ми е голям проблем. Най-големият проблем при нея дойде когато я оставих на лицето си над 15 мин. (обикновено оставям всичките си маски между 15 и 20мин.)  и се обринах по бузите и по челото. След това ми трябваха няколко слоя термална вода, за да успокоя кожата си, а за капак и я пресуши и забелязвах леко лющене няколко дни след това. Знам, че останалите я харесват, но за мен е твърдо не.


2.Маска за лице с ягоди. Една от любимите ми- лекичка и приятна за използване. Чисти лицето на средно ниво, но пък не изсушава кожата, което за мен е много важно. Бих си я взела отново.


 3. Душ гел със зелен чай на Cottage. Харесвам душ геловете на марката и от време на време си взимам от тях. Този не е лош, но не успя да ме впечатли и не мисля да си взема голяма опаковка от него.

4.ФДТ Miracle Match на Max Factor. Съвсем случайно ми дадоха тази мостричка и въпреки че марката не ми привлича вниманието реших да го пробвам. Стигна ми за 2 проби и какво да ви кажа......вече си имам такъв ФДТ на тоалетката :D Не мога да кажа, че е нещо уникално от 2 използвания, но цветът пасна идеално на лицето ми и реших да му дам шанс. След като се запозная по-обстойно с него ще споделя впечатленията си.


5.Гел за почистване на лицето Effaclar на La Roche-Posay. Още един продукт на марката, който много харесвам от проба на тестери и обмислям взимането на голяма опаковка от него. Действието му е много подобно на почистващия гел на Avene, който обаче вече ми омръзна и може би ще го заменя с този.

6. Крем за лице Effaclar Duo + на La Roche-Posay. Ето това вече е кремче, което отговаря на всичките ми изисквания, които имам за такъв продукт. Освен всички неща, които изброих по-горе при предишните кремове при този не усещам специфична миризма, която да ме дразни и лицето ми се усеща много меко и гладко. Съвсем сериозно обмислям да си взема пълноразмерния продукт.

7.Хидратиращ крем за лице Lierac Hydra-Chrono+. Хидратацията е на много добро ниво, много бързо попива и не се усеща на лицето, но има остра за мен миризма на здравец, която не ми е приятна въобще и засега ме спира от закупуването на пълноразмерния продукт.

8.Крем за 24 часова хидратация на М. Аsam. Трудно съхне и след това ми лепка, а ако прекалиш с крема започва да се рони. С две думи не ми допада.


Това бяха всички изпробвани тестерчета от мен през последните 1-2 месеца. Вие какво пробвахте последно? Ще се радвам да споделите!

No comments