Първи впечатления- мостри

Сигурно няма момиче, което поне веднъж през живота си да не е пробвала мостричка на някой продукт било то парфюм или някой и друг крем за лице. А колко от вас са се зарибявали и са си взимали нещо само защото им е харесала мостричката? Ако отговорът ви е че сте взели поне едно нещо след проба, то тогава на всички ни е ясно, че има полза от пробата на мострички и те заемат значително място в избора на козметика.
И преди съм го обмисляла, но сега вече съм сигурна, че мострите имат голямо влияние при избора ми на продукти и заслужават да им отделям някой и друг пост от време на време.

Та ето я първата събрана порция с мострички и какво е първото ми впечатление за тях:


В една от кутиите Pinks скоро имаше два каталога за грижа за кожата в 3 стъпки на Clinique, която изпробвах почти веднага. Мини каталога има 3 продукта, с които да подготвим кожата си сутрин/вечер- почистваща пяна, тоник и хидратиращ крем.
Първият продукт е доста интересен, защото от мостричката излизаше като гел, който след разтриване в дланите образува огромно количество пяна и почисти лицето наистина добре.Може дори да се причисли към икономичните продукти, защото ми стигна за два пъти.
Вторият и най-разочароващ продукт се оказа тоника за лице, който би трябвало да изчисти останалите замърсявания по кожата. Мислех че той също ще е течен, но всъщност се оказа, че мострата представлява мокра кърпичка отвратително ухаеща на спирт и нищо друго. Очите ми, разбира се, веднага почнаха да негодуват и да сълзят, след което веднага я изхвърлих без да се замислям много дали върши добра работа. Третата стъпка е хидратиращ крем за лице, който се справя добре с хидратацията, а дали омекотява и подобрява кожата не мога да кажа от две мацвания.


Vichy Idealia Eyes околоочен крем. Има лек приятен аромат, който дразнеше очите ми съвсем леко. Попива сравнително бързо и успява да хидратира очите достатъчно добре, но въпреки това не успя да ме впечатли достатъчно, за да си взема пълноразмерния продукт.


Phytocode Red Out крем против раздразнения и зачервявания предназначен за чувствителна кожа. Това, което не ми хареса в него е че се разтича страшно много. Наподобява лосион за тяло с възможно най-рядката консистенция и това е доста дразнещо при нанасяне на лицето (става голяма борба, за да мога да го поставя на исканото от мен място). Определено не бих си го взела.

Head & Shoulders- шампоан и балсам за коса. Има много хубав свеж аромат, а консистенцията му е доста плътна точно както ми харесва. Обикновено такива мостри не ми стигат да преценя дали харесвам даден продукт или не, но успя да привлече вниманието ми и може и да му дам шанс, след като изхабя шампоанът, който използвам в момента.


Farmona Body Butter крем за тяло със шоколад. Не знам дали само мострата е така натъпкана или консистенцията на продукта си е такава, но кремът ми дойде прекалено гъст и много труден за разнасяне, да не говорим за попиване в кожата. Стигна ми само за ръцете и не можах да добия по-сериозно впечатление за него.

Маска за лице с мед и ананас. Много се чудя маските в сашета къде да си причислявам, към мострите или пълноразмерните продукти, но засега мисля да са към мострите. Все пак от едно такова саше си правя максимум 3 маски. Тази е хидратираща и хидратацията й е доста добра, но пък не почиства кожата по никакъв друг начин и не е това, което търся в една маска. Не бих си я взела отново.

Това са всички мострички, които насъбрах скоро. Може би съм забравила за някои, но ако ви е харесала публикацията ще правя повече такива и мострите ще се пазят :)
Хубав ден!

No comments