Yves Saint Laurent Lipstick

Здравейте, прекрасни! Тези, които ме следят отдавна знаят, че в сърцето ми се е настанило едно малко YSL червило в божествена златна опаковка. Бях си го харесала толкова много, че просто не излизаше от ума ми през последните няколко години и за рождения ми ден миналата година реших, че е крайно време да се примиря и да го взема. И ето, че най-накрая беше в ръцете ми с цялата си красота и блясък, който сковава погледа. Толкова красиво изглежда в опаковката, че не исках да го използвам, но мисля да поправя това, защото все пак функцията му е да бъде използвано.
Ето и как изглежда червилото и с какво ме впечатли:




Опаковката му е гланцова златна гилза напомняща леко червилата на Too Faced, но тук гланцът предоставя възможност за оставяне на пръстови отпечатъци, които обаче, се премахват лесно. По средата е с гравирани инициали на марката и с цветът на самото червило. Като цяло е доста тежко и избягвам да го нося в дамската чанта пък и се притеснявам да не му се случи нещо, заради което да ме боли сърцето после :D За мен опаковката е направена изключително добре и дори само по нея се вижда класата на червилото. Доста пъти го оставям на самата тоалетка дори само за красота, не мога да спра да му се нарадвам. :)




Цветът, който си избрах е подходящ за есента и зимата и въпреки че го взех в края на лятото търпеливо си изчаках да му дойде реда. Единственият недостатък му е че на опаковката му пише само номер 3 и нищо друго- (Ultimate Beige , който забравям често заради липсата му на опаковката). За мен това е един уникален цвят, който нямам в колекцията си и не съм срещала другаде досега. Дори не мога да намеря точните думи да го опиша, което рядко ми се случва, но все пак за мен той е студен нюанс смесица от тъмно червено и кафяво със сини подтонове и все пак направено, така че да се вписва в графата на нюд червилата. Би отивало на хора със светла и с тъмна кожа. Цветът не изпъква прекалено и може да се носи с по-силен очен грим, единственото, което съм забелязала е че е хубаво да се съчетава с много блед руж в по-неутрален вариант.




Влогърите и блогърите страшно много хвалят консистенцията на тези червила и казват, че няма нищо подобно като тях, затова това беше и първото нещо, на което да обърна внимание след като си го взех. Дали е така? Определено ДА! Маже се като масло, но не се чупи както ми се е случвало при други червила, които са прекалено меки. По консистенцията ми напомня на NYX Butter Lipstick, но само при нанасяне. Ultimate Beige не се настанява в гънчиците и за нанасянето му е достатъчно само едно минаване на устните. Най-уникалното при него е че след като е нанесено въобще не се усеща и забравям, че съм с червило.
Трайността му не е голяма, издържа около 3 часа, след което трябва да се нанесе наново, а при консумация на храна се изтрива.
Единственият му минус е че лесно лесно излиза от очертанията на устните и е добре да се съчетава с молив за устни, за да се избегне този проблем. Аз не си падам по моливите за устни, затова нанасям по-светъл коректор по краищата на устните, след което го фиксирам с пудра.

Определено бих си взела още цветове от тези червила, когато имам по-специален повод и съм решила да се поглезя.

Това е всичко, за което се сещам за червилото, ако имате някакви въпроси ще се радвам да отговоря на тях.
Хубав ден!

1 comment

  1. На тези червила им се каня от супер много време и не знам докога ще се въздържам.Твоят цвят е страхотен <3

    ReplyDelete