Essence Try it. Love it. Collection First Impresion

Здравейте, момичета! От началото на месец Септември Essence пуснаха нова лимитирана колекция на пазара, на която не можах да устоя и преди няколко седмици си взех някои неща, които ми приковаха погледа. За разлика от последните  им лимитирани колекции тази има по нещичко за всеки- от червила и сенки, които са обичайните им предложения до изцяло нов гел за вежди в различни цветове, което е нещо съвсем ново за марката.
Тъй като продуктите, които си взех са изпробвани само няколко пъти, (голям зор да ви се похваля) този пост ще е за първи впечатления, а не ревю както обикновено и ще споделя нещата, които съм харесала и които не съм в тях с няколко думи.


Почти всички продукти са на препоръчителна цена 5.49лв,  което беше и причината да си взема толкова много неща от колекцията (даже съм си набелязала още няколко), затова я определям като супер достъпна.

Започвам с течното червило, което исках да пробвам най-много от всичко. Явно не е набелязано само от мен, защото на  щанда на марката всички такива червила бяха разграбени и единственото, до което успях да се добера е в цвят 03 Almost real.




Ето ги и впечатленията ми:
  • Малка, компактна опаковка, удобна за чантата
  • Хубав нюд подходящ за ежедневна употреба
  • Плътен цвят
  • Не лепне
  • Приятен сладък аромат и вкус
  • Средна издръжливост
  • 4мл
  • Не издържа на хранене и пиене
  • Събира се в гънчиците на устните и може да подчертае несъвършенства
  •  Етикета се изтри почти веднага и няма как да се следи срока на годност
 Имат два нови матови ружа, от които се сдобих с 10 Peach me up!




Какво мога да споделя за него:
  • Стандартна прозрачна опаковка както и при останалите им ружове
  • Цветът отговаря на името си- прасковено розов цвят
  • Изцяло матов завършек без никакви блестящи частички
  • Средна пигментация
  • Може да се надгражда и лесно да се прекали
  • Малко по труден е за блендване
  • При правилна употреба придава естествен вид на скулите
  • Не се разпрашава
  • 5гр

Гелът за вежди е нещо съвсем ново, не че нямат безцветен гел, но този се предлага в два различни цвята. Цветът, който аз си избрах е 01 Blondy Brows.




Впечатленията ми за него:
  •  Малка и компактна тубичка удобна за носене в чантата
  • Четчицата е твърде малка и е необходимо повече време за запълване на веждите
  • Добра фиксация, която обаче не трае през целия ден (при мен издържа около 4-5 часа макс.)
  • Самата четка е доста твърда и за да изкараш хубав цвят трябва да натиснеш добре, което води до дразнене на кожата ми и неприятно усещане
  • 3,8мл

Това са първите ми впечатления за продуктите, които си взех от новата колекция. Ако се чудите какво да си вземете и искате да пробвате 1-2 неща ви съветвам да се спрете на течното червило или ружа (или и двете) :D
Тъй като е есенна колекция ми се ще да има повече разнообразие от есенни цветове и ще чакам отново да заредят някои от по-тъмните червила, за да пробвам и тях. Вие какво мислите за колекцията и пробвахте ли вече нещо от нея?
Ще се радвам да споделите впечатленията си!


2 comments

  1. Много го мислих и този руж, но .... имам прекалено много ружове. И все пак не знам... може и да се прежаля и да го взема :)))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. При мен никога няма от нещо по много :))

      Delete