Beauty Box October


Все още не съм чула никакви отзиви от кутията за този месец, въпреки че разпращането започна още вторник. Това най-вероятно се дължи на слабите им кутии напоследък, но тази според мен си заслужава. Ето какво се крие в нея:










1.Hristina тоалетни трици за лице, оригинален размер 200мл-7лв. Всъщност по-простичко казано това си е скраб за лице. Има няколко вида, които могат да ви се паднат като аз получих този с кокоса. Миризмата не е на кокос, на мен по-скоро ми мирише на фъстъчено масло, но така както го описвам е достатъчно вкусно :D До края на годината триците ще струват само 4лв. и ако ми хареса мисля да си взема още.
2.Hristina масажно масло за тяло, оригинален размер 50мл.- 4лв. Отново има селекция като на мен ми се падна това с евкалипт. Честно казано за отпускане предпочитам лайка, но и това ще ми влезе в употреба.
3.Eau Thermale Avene спрей с термална вода, оригинален размер 50мл.- 7,80лв. Не мисля че има нужда от представяне, ще ми влезе в употреба задължително!
4.Sweet Secret масло за тяло с капучино и тирамису на Farmona 7мл, оригинален размер: 225мл.-11лв. Звучи много вкусно и ще го пробвам още днес.
5.Нещо ново и интересно от Avene е лек хидратант за перфектен тен с SPF 30. Мострата е от 1мл, а оригиналния размер е 40мл.-40,90лв.
6.Michael Kors 24K Brilliant Gold  тоалетна вода 1,5мл.
7.Шампоан и балсам за коса Matrix Total Results 2x10мл.
8.M.Asam Clear Skin 24h. крем за проблемна кожа 2мл, оригинален размер: 100мл-21,80лв.

Този път нещата са доста и съм доволна от кутията.  Има цели три пълноразмерни продукта и доста мострички като любим продукт от кутията засега са тоалетните трици за лице.

Вие какво мислите за кутията?

5 comments

  1. Само дето тоалетните трици на Христина с кокос купувам от магазина до нас за 3.90 а не 7 лв :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Нормално предполага се, че навсякъде ще са намалени до края на годината.

      Delete
  2. Вече в коя поредна кутия слагат продукти на Христина. Нали уж целта е да пробваме различни марки и продукти..

    ReplyDelete
  3. Не е лоша кутията, но не съм впечатлена.Явно и на мен ми омръзнаха еднаквите марки и не ми липсва абонамента ми :)

    ReplyDelete