Real Techniques Mini Travel Set

Здравейте, момичета! В разгара на лятото започвам да пиша на лятна тематика и първото нещо, за което ще ви разкажа е мини комплекта за пътуване на Real Techniques. Взех си го, защото първо съм фен на марката и искам да пробвам почти всички техни четки и второ, защото ми трябваше нещо малко и компактно, което да не заема място във ваканционния ми куфар.
Така се спрях на този комплект, който се състои от три четки:


Преди да кажа каквото и да е за тях искам да наблегна на размера им- очаквах да са малки, но не и чак толкова. За сравнение:



Размера им ги прави и малко неудобни за работа.

Като оставим това на страна четките са:
1.Mini Face Brush
2.Mini Foundation Brush
3.Mini Shading Brush



Първата четка, на която ще се спра е Mini Face Brush. Тя, както и останалите две, е супер мекичка и за целия период, през който я имам не й е паднало и едно косъмче. Предназначена е за нанасяне на ФДТ или пудра на цялото лице, но с нея нанасянето става доста бавно заради малкия размер и не посягам към нея, когато бързам. Освен това е много удобна при фиксиране на пудрата под очите.


Втората четка е предназначена за нанасяне на ФДТ, но е супер малка и не ми върши никаква работа. Единственото, за което я използвам е за нанасяне на хайлайтър.



Единствената четка, която ми харесва от този комплект е тази за очи. Има добра форма и е удобна както за напластяване на сенките на очите, така и за опушването на грима. Удобна е дори и за малките места като ъгълчето на окото и за нанасяне на сенки под веждите.

Като цяло не съм доволна от комплекта, защото повечето от четките са почти неизползваеми и работата с тях е доста трудна и бавна. Ако отивате някъде и се налага да носите само ръчен багаж са идеални заради компактния си размер ( все пак са по-добре от нанасяне на грим с пръсти), но ако имате възможност да си вземете четки с нормален размер с вас ви препоръчвам да не се мъчите с тези и да си спестите 10$.


Надявам се да ви е било интересно и полезно. Хубав ден!

2 comments

  1. Моите стоят неползвани от над година.Във фейсбук ги показвах колко разочароващо малки са и за щастие поне ги взех на половин цена и не се прецаках много.Стават за краен случай :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз мислех, че поне за път стават, но май и моите ще си стоят така...

      Delete