July Haul

Здравейте, момичета!
На фона на въздържанието ми през миналия месец (поръчката от iHerb я бях направила в края на май) мисля че сега мааааалко попрекалих. Какво да се прави след като си се въздържал един месец искаш да пробваш всичко ново за теб на пазара :))

Ето го и резултата:




Този месец ми е тръгнало на продукти за коса както се вижда от повечето неща. Миналия месец доста пренебрегнах косата си, което е и причината да си взема толкова много продукти и се надявам да успея да подобря състоянието й.  Новата серия за коса на Avon включва шампоан, маска и балсам без отмиване, които предлагат 10 ползи за косата и миришат прекрасно. Да се надяваме, че вършат работа.


 Следват лосион за тяло със слива и ванилия и с роза и шоколад. И двете ухаят страхотно и са нови за марката. Пробвала съм лосионите от тази серия с други аромати и съм оставала доволна, така че сега спокойно реших да взема цели два. Почистващ гел за лице с роза, лайка и мента- отново нещо ново, което вече пробвах няколко пъти и съм доволна, че го взех. Идеална комбинация между сладък и свеж аромат. Шампоанът за коса с малина и хибискус все още си чака редът, но е много подходящ за летните дни и няма да бъде пренебрегнат. Червилото в цвят Purely Pink е смесица между розово и коралово и резултатът е много хубав летен розов цвят, който нямам търпение да понося.


Няколко нещица на Rene Furterer, на които много се радвам. Първото е защитно масло за коса, което ми беше предоставено за проба. По това време вече бях решила да пробвам тази нова серия, така че се радвам, че ще мога да тествам и маслото. Серията е лятна и е предназначена най-вече за предпазване на косата от слънчевите лъчи, което е супер важно в тези горещини. Не можах да си намеря шампоана, затова си взех този от серията Carthame, който е предназначен за суха коса. Маската за коса е пълна с полезни масла (както и останалите продукти на марката) и тепърва ще се тества.


И накрая, но не и на последно място, няколко нещица от Titania, които ми бяха изпратени за проба. От пинсетата съм много доволна, не се забива в кожата и е много удобна, а пемзата за крака е с идеалната твърдост- нито прекалено твърда и груба, нито прекалено мека. Пилата тепърва ще се пробва.

Това беше всичко за този haul и мисля да се въздържам от големи покупки до края на месеца, за да не се получи същото пазаруване :))

Надявам се да ви е било интересно!
Хубав ден!

No comments