Project 8 Pan/ Продукти, които искам да изхабя до края на годината

Здравейте, момичета! Днес съм ви подготвила нещо съвсем ново в блога и това е моят първи Project Pan! За тези, които не знаят какво представлява това е избор на продукти от колекцията ви (да, онези които стоят от доста време там и най-вероятно са с изтичащ срок), които решавате да изхабите за определен срок от време. Най-често тези проекти са до края на текущата година и нямаш право да си взимаш никакви нови продукти, докато не изхабиш всички набелязани.
За този пост ме вдъхнови Поли , която често си поставя такива задачи и се справя доста успешно!

За мен правилата на проекта ще са следните:
-Ще трябва да изхабя тези продукти до края на годината
-Ще използвам главно тях, когато се нуждая от такъв тип продукти


 Тук е моментът да кажа, че повечето от продуктите в списъка са много харесвани от мен и заради леко по-високата им цена толкова съм се старала да си ги пазя за по-дълго време, че са с изтичащ срок на годност! Реших, че няма за кога да отлагам изхабяването им и е крайно време да им се насладя без да се притеснявам, че ще свършат.


Ето какво съм включила:



1.Мултифункционално олио на Lierac.  Беше подарък за рождения ми ден и толкова го харесах, че го ползвах само за специални поводи. С течение на времето поводите, на които го ползвах все не бяха достатъчно добри и така в един момент съвсем забравих за него.Даже вече не съм сигурна дали се предлага вече в този вид.  Повече може да видите тук

2.MAC Prep+Prime база за грим. Тук историята е същата като при маслото. Имам я някъде от около 3 години и е крайно време да я доизхабя. След това може да споделя мнението си за нея.

3.Vichy Aqualia Thermal гел за лице.Много обичам да пробвам тестери за лице. Дотолкова, че съвсем пренебрегнах този гел, който никак не е лош, а даже напротив, идеален е за лятото. Формулата е много лека и бързо попиваща и не се усеща тежест както при кремовете за лице. Повече за него тук


4. Руж на Essence в цвят 10 Adorable. Един от любимите ми розови ружове! Почти постоянно съм с него и се бях притеснила, че няма с какво да го заменя, но най-накрая преди няколко дни  намерих същия цвят в DM!  YEEEEEY
Ако имаше повече щях да се запася, но и на един съм доволна :))

5.Парфюм Heat на Beyonce- беше подарък за една Коледа преди не знам колко години и отново от страх да не свърши си стои и стои в колекцията ми. Е мисля, че е крайно време да му видя сметката ;)

6.Хидратиращ крем с тониращ ефект от Avon от линията Solutions. Бях го използвала предишната зима като основа за грим и след това съвсем го забравих. Стои доста тежко на лицето, което при зимните температури не се усеща, но през лятото се оказа не чак толкова добър. Все пак ще се опитам да го използвам като вечерен крем.


6.Червилo от Avon в цвят Gold. Това за мен е специално червило, защото бях с него на балът ми и мисля че отдавна не се предлага из каталозите. Общо взето е повече златен блясък отколкото червило, но за лятото е подходящо и ще влезе в употреба.

8.Балсам за устни с аромат на ягода на Gabrini. Това е един разочароващ за мен продукт и най-вероятно ще бъде включен в такъв пост като събера достатъчно неща, които да покажа. Миризмата му е химическа и няма нищо общо с ягоди, оставя ярък цвят, който не ми допада, а и в състава му има парабени. Въпреки всичко съм решила да го доизхабя и не мисля да го взимам втори път.

Това са всички продукти, които искам да доизхабя до края на тази година.
Надявам се тази нова серия да ви харесва и ще се радвам повече хора да се включат с техни продукти.
Хубав ден!

3 comments

  1. Гел - кремът е огромно количество! Аз също едва го изхабих, хаха. Иначе определено е хубав продукт, който бих си купила пак. Много интересен пост! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз уж почнах да го използвам всеки ден и пак няма мърдане!

      Delete
  2. Интересно и вдъхновяващо. Мисля и аз да го направя 😊 Това се казва предизвикателство!

    ReplyDelete