Любими youtube канали

Здравейте, момичета! Реших най-накрая и аз да споделя любимците ми в Youtube, някои от които познавате други може би не, затова ще се постарая да ви покажа само най-любимите си канали, които следя редовно.

1.Dani
Дани е най-позитивния човек в сайта, който съм виждала. Винаги е усмихната и пълна с енергия.Тя е домакиня от Тексас и наскоро си даде малко почивка, защото роди, но нямам търпение да се върне в интернет пространството:


2.TiffanyD
 Също домакиня, която скоро се сдоби с прекрасна дъщеричка, но все така се отдава и на канала си и не спира да показва нови грим придобивки и колекции, с които се е сдобила.


3. Alli
Али е другият човек, който винаги е усмихнат каквото и да става. Показва главно грим уроци и OOTD-та и винаги изглежда прекрасно.


4.Cristine Kobzeff
Кристин е най-специалното момиче от всички изброени до тук, защото е една от първите, които следя. През годините стилът й много се промени и от трупане на грим мина изцяло към натурален начин на живот, но все така я харесвам и мисля, че заслужава да се спрете на канала й:

5.Jen
Каналът й е главно за маникюри като винаги излиза с нови и различни идеи и знае как да зариби всеки да направи нещо малко по-различно от ежедневния едноцветен маникюр:


Това са моите топ пет beauty канала, които следя. Освен тях искам да споделя още няколко, които гледам с удоволствие:

Rebecca Robeson от Robeson Design е страхотен професионалист, който прави уникални преобразувания на интериора и може да накара всяка обикновена стая да изглежда като от бутиков хотел:



Освен по интериор от време на време се оплесвам и по игри. Даже може да се каже, че когато се зарибя съм си голям геймър и мога да не излизам докато не мина някоя игра. В такива моменти на помощ ми идва Brad , който прави подробни walkthrough -та на различни игри, които могат да ти помогнат като закъсаш някъде.


И накрая няма как да мина без нещо за душата, което винаги ме разсмива след натоварен ден.Нещото се казва Емил Конрад и съм сигурна, че повечето от вас са чували за него. Които не са ще ви кажа просто гледайте:


Това са всички редовно следени от мен Youtube канали. Надявам се да ви е било и ако имате някой любим канал, който не виждате тук, ще се радвам да го споделите.
Хубав ден!

2 comments

  1. И аз следя Али и страшно много ми прилича на Katie Cassidy , направо са като близначки :O

    ReplyDelete