Sweet Mint EOS Lip Balm

Здравейте, момичета!
Много се чудих дали да правя допълнително ревю на балсамче на ЕOS, след като вече съм правила едно, но реших че точно този балсам, който искам да споделя днес, си заслужава.
Става дума са балсама Sweet Mint, който получих с луксозната лимитирана кутия на Пинкс около Коледа. В началото бях супер разочарована, защото винаги съм предпочитала плодови вкусове за балсами и тази мента някак си не се вписваше в представите ми за аромат на балсам. Да не говорим, че вече имам един глос за устни с такава "освежаваща мента", който е ужасен и не знам как все още не се е озовал в кошчето. След първоначалното ми негативно настроение, обаче нещата коренно се промениха и то в положителна посока.


Няма да изпадам в подробности за опаковката и за самата марка, тъй като вече съм обяснявала за нея тук
Самият балсам е номер 3 в колекцията ми и до тук съм забелязала, че и трите балсама се отличават страшно много един от друг. Като консистенция Sweet Mint за мен се доближава до Blueberry Acai. Плъзга се сравнително лесно по устните и хидратацията трае около 2-3 часа. Обогатен е с витамин Е, масло от ший и жожоба.


Състав:
Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Beeswax (Cire D'abeille)*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Mentha Piperita (Peppermint) Oil*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Stevia Rebaudiana Leaf/Stem Extract*, Tocopherol, Limonene**, Linalool**. *Organic. **Component of Mentha Piperita (Peppermint) Oil*. Certified Organic by Oregon Tilth.


С какво толкова се различава от останалите балсами и защо се превърна в моят най-любим балсам?
При нанасяне на устните се усеща съвсем леко изтръпване и веднага те завладява свежест, която трае докато имате балсам на устните! Мога да го сравня само с едни от любимите ми освежаващи дъха дъвки, та все едно свежият ви дъх е пренесен на устните. Знам че е трудно за обяснение и може би малко объркващо, но е най-добре да се пробва, за да се види истинският ефект на балсама.
Миризмата на обикновения балсам изчезва след известно време, а при някои почти веднага, и остава само един мазен слой, който след време омръзва. Това започва да ме дразни и накрая изтривам балсамът с кърпичка. При този нямам такъв проблем, защото както казах вече, свежестта остава, докато има балсам на устните и така никога не ми омръзва да го нося. Всеки ден, по цял ден...и така, въпреки че е получен много след първите ми два балсама разликата между него и останалите се вижда и с просто око, което само доказва колко много го харесвам.


Опитах да го сменям от време на време с различни балсами, но накрая винаги го изваждах от тоалетката и сега вече си има свое място на бюрото ми за най-лесен достъп :)

За мен той напълно оправдава цената си от 13лв и след като свърши определено ще има нова опаковка.

Балсами на EOS може да поръчате тук

Какво мислите за тези балсами и имате ли си свой фаворит? Ще се радвам да споделите :)



No comments