Beauty Box March

Здравейте, момичета! Ето я и кутията на Пинкс за този месец. Няма как да подготвя поста по-бързо, тъй като съм на работа до обяд, но се надявам публикацията да е достатъчно светкавична!












Още с взимането на кутията усетих тежестта й и нямах търпение да видя кой пълноразмерен продукт може да е толкова тежък. В последствие се оказа, че това е още един продукт за тяло на Stani Chef's , които ми станаха големи любимци от миналата кутия и сериозно обмислям да посетя някой от магазините им.

И така ето и повече за продуктите по ред на снимките:

1.Cottage душ мляко със зелен чай 12мл
2. Revlon лак за нокти в оригинален размер 14,7мл- 8,38лв
3.Stani Chef's пилинг за тяло с аромат на къпини в оригинален размер 250мл-7лв
4.Pirin Dream Complex дневен и нощен крем 2мл
5.Мariza Selective червило в оригинален размер 4г-12,99лв + каталог
6.Revive Snails & Roses дневен и нощен крем 2мл
7.Nat'Aura енергизиращ анти ейдж серум 2мл
8.La Roche-Posay Rosaliac CC крем 3мл- този СС крем вече си има ревю и може да го видите тук

За мен тази кутия определено си заслужава и е с една идея по-добра от предишната. Страшно съм доволна от продуктите на Stani Chef's и затова това е любимия ми продукт от тази кутия.
До тук има 3 пълноразмерни продукта и няколко мострички, а общата стойност на кутията е 35,25лв

Какво мислите за кутията този месец?

No comments