NYX Month: NYX Jumbo Lip Pencil

Последна седмица на месеца и последно ревю на продукт на NYX. Днес отново ще си говорим за червила, но този път ще са под формата на молив. Вероятно повечето от вас са запознати с Jumbo Lip моливите за устни, които в момента са много модерни и повечето марки вече имат такъв продукт. Пробвала съм два- три молива на различни марки, но моливите за устни на NYX са ми фаворити и има защо.


Както виждате колекцията ми постепенно се увеличава като смятам да не спирам до тук, а да добавя още цветове след време.
Разликата от нормалните червила е, че моливчетата са доста по-лекички и в някои случаи много по-удобни за използване от обикновено червило. Както всички Jumbo моливи трябва да бъдат подостряни при нужда, но са много икономични и до тук съм острила само един от трите.
Освен това капачките им не са много стабилни и не ви препоръчвам да ги носите в дамската си чанта.



                                                 Единственото подострено моливче.

Цветовете, които аз имам са: 720 Honey Nectar, 717 Irish Coffee, 716 Pink Brown.

                      От ляво на дясно: 1.Honey Nectar 2.Irish Coffee 3.Pink Brown

*720 Honey Nectar е най-новата ми придобивка и цветът за мен е тъмно розово със студени подтонове, което е много подходящо за сезона
*717 Pink Brown за разлика от останалите два молива не отговаря на името си, защото e с прасковено розов цвят, който има доста силен блясък и въпреки, че не ми е най-любимия цвят е най-използвания от трите.
*717 Irish Coffee e тоталният ми фаворит, без който не мога. По цвят е близък до Pink brown, но няма такъв блясък като него. Цветът бих определила като кремаво розов нюд, който за мен е двойник на MAC Myth и по-подробно сравнение между двата може да видите тук

Състав:
 Bees Wax, Copernicia Cerifera (Carnauba) wax, Euphorbia Cerifera (Candelilla) wax, Ceresin, Microcrystalline Wax , Polyethylene, Octyldodeanol, Polyisobutene, Ethylhexyl Palmitate, Diisostearyl Malate, Caprylic/Capric Triglyceride, Isostearyl Isostearate, Bis-Digylceryl Polyacyladipade-2, Tocopheryl Acetate, and B.H.A. MAY CONTAIN: Mica (CI 77019),Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxide Red (CI 77491), Iron Oxide Yellow (CI 77492), Iron Oxide Black (CI 77499), FD&C Yellow No.5 Al Lake (CI 19140), D&C Red No.6 (CI 15850), or D&C Red No.7 (CI 15850).


При нанасяне върху устните се усещат супер меки, много бързо се размазват и няма нужда от допълнителен молив, който да очертава устните. Пигментацията както се вижда е на ниво и не съм забелязала да ми изсушават устните. Могат да се носят както самостоятелно така и с глос върху тях. Заради мекотата им, обаче, може да оцветят зъбите ви, затова хвърляйте по един поглед преди да излезете. Имат лек неприятен аромат, който при нанасяне не се усеща.  Трайността им е около 2-3 часа, след което трябва да се нанесат отново. За съжаление при ядене и пиене почти ведната изчезват от устните.

Да си призная това са едни от най-меките моливи, на които съм попадала до тук. За разлика от други, при които нанасянето е голяма борба, при тези нямам никакъв проблем.

Цена: 10.95лв, 5 гр. продукт

Вие използвали ли сте такъв тип червила и какво е мнението ви за тях? Ще се радвам да споделите!
Хубав ден!

No comments