NYX Month: NYX Butter Lipstick + NYX Butter Gloss

Започваме месеца на NYX с два любими мои продукта. За уточнение: ако не сте разбрали реших да посвета този месец на NYX и всеки понеделник/вторник през целия месец ще има ревю на някой продукт на марката. Надявам се идеята за такъв ти публикации да ви хареса и ако има положителна оценка ще правя такива постове и за други марки.
Без да се отклонявам прекалено, днешната публикация е за червило от серията Butter Lipstick и гланц от серията Butter gloss.Още щом започнаха да рекламират появата им на родния пазар нямах търпение да ги пробвам. Всичко стана толкова бързо, че дори нямах време да ги добавя в wishlist-a си.




Червилото е в цвят Sugar Wafer, а глосът е Creme Brulee. И двете са в стандартни опаковки като червилото е с опаковка в цвета си, а глосът е в прозрачна опаковка, която показва истинският му цвят. Има стандартен апликатор гъбка.


Състав на червилото:


Състав на глоса:


Както се вижда и от снимките цветовете им не са еднакви- Sugar Wafer e с нюд коралов цвят, който леко ми напомня на Myth на MAC, докато Creme Brulee е с нежен бебешко розов цвят.
И двете се разнасят супер лесно на устните точно като масло и не забелязвам да се събират в ъгълчетата на устните.


В Sugar Wafer не виждам никакви блесящи частички и за мен то клони към матовите червила, което прави възможно изпъкването на несъвършенствата на устните ако не бъде сложен глос отгоре. Заради цвета си не мисля, че би стоял добре на хора с много светла кожа. Издържа около 2-3 часа, а с глос върху него и малко повече. При хранене и пиене, обаче, се изтрива лесно. Няма аромат.

 Creme Brulee и останалите им глосове от тази серия могат да бъдат причината да си взема още гланцове, въпреки личната забрана, която съм си дала :D
Още щом отвориш шишенцето те лъхва един аромат на сладки и ти иде да си облизваш устните постоянно! Отново се размазва много лесно на устните, изглежда добре както самостоятелно така и върху червило. Не стои мазно и най-важното не лепне!


Въпреки че цветовете им се различават доста това не ми пречи да ги използвам в комбинация и да ефектът много ми харесва! За един месец бяха единственото, което използвах на устните си и все още не съм им се наситилна. Комбинирани двете изглеждат добре както на ежедневен така и на силен вечерен грим.


                                               Тук съм използвала и двете в комбинация.

Пробвали ли сте някои от продуктите на марката и какво мислите за тях? Ще се радвам да споделите мнението си. Хубав ден!

4 comments

  1. Страхотни са Butter глосовете! Едни от най-добрите гланцове за устни, които съм пробвала. За червилата не мога да кажа, но мисля, че е крайно време скоро да изпробвам и тях. :D Чудесно ревю :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, за мен бътърите също са едни от най-добрите глосове, които съм пробвала! Пробвай и червилата, няма да съжаляваш :)

      Delete
  2. Страаахоотноо!! За сега имам само от бътър глосовете им, но ще си взема и поне едно от червилата!

    ReplyDelete