Lush Porridge Soap

Здравейте, момичета! Тези, които ме следят редовно знаят, че напоследък все повече се пристрастявам към продуктите на Lush и искам да пробвам колкото може повече техни неща.
Ревюто днес ще е за сапунче на име Porridge, моите впечатления и крайното ми мнение за него.


Хубавото на техните сапуни, е че са на грамаж т.е. отиваш, избираш си едно парченце, което ти харесва, претеглят ти го и си го плащаш като цената е за 100гр. продукт. Така може да си вземеш малко парче за проба ако не си го пробвал преди или голямо парче, което да ти стигне за много време ако ти е любим сапун.
Спрях се на Porridge, защото в него има овесени ядки, които действат като ексфолиант за тяло. Като маниак на тема чиста кожа идеята да пробвам екфолиант в твърда форма ми допадна, а и ухае страхотно както повечето неща на марката.

Състав:
 Вода (Aqua), Рапично масло; кокосово масло (Brassica napus; Cocos nucifera), Пропилен гликол (Propylene Glycol), Овесено брашно (Avena sativa), Пресен органичен портокалов сок (Citrus Aurantium dulcis), Титанов диоксид (Titanium Dioxide), Натриев хидроксид (Sodium Hydroxide), Натриев лаурил сулфат (Sodium Lauryl Sulfate), Парфюм (Perfume), Лауданум (Cistus ladaniferus), Масло от див сладък портокал (Citrus sinensis), Глицерин (Glycerine), Натриев хлорид (Sodium Chloride), Етилендиамин тетраоцетна киселина (EDTA), Тетранатриев етидронат (Tetrasodium Etidronate), *Лимонен (*Limonene)

 Идеята на този сапун е да не се използва всеки ден (би било прекалено), а 2-3 пъти в седмицата, когато прецените, че кожата ви има нужда от ексфолиация.


 При миене с него овесените ядки ексфолират, а всички масла омекотяват кожата. Въпреки това, след минаване със сапуна чувствам кожата си леко изсушена и слагам някой лосион за допълнителна хидратация. И така всичко беше идеално през първите няколко нанасяния.....след това картинката, обаче се промени.
С всяко следващо измиване маслата в сапуна почнаха да се топят много по-бързо като така оставаха главно овесените ядки и използването му ставаше много по-неприятно, а на моменти даже болезнено.... Не съм сигурна защо са го направили така и защо не са взели в предвид факта, че маслата ще се изразходят много по-бързо, но на мен след 10 ползвания ми идва прекалено груб. С липса на масла и огромно количество ядки кожата се изсушава още повече и даже се усеща леко опъване.


    След 10-то използване



 Същата страна на сапуна след 11-то използване.

След всичко казано не го препоръчвам на хора с чувствителна кожа. Мисля да го изполвзам само за загрубяла кожа като кожата на лактите ми и петите ми и не бих си го взела отново.

Цена за 100гр- 7,90лв
 

No comments