Deborah Milano NOTD

Здравейте, момичета! Много отдавна не съм правила nails of the day пост и реших, че е крайно време това да стане. През последните няколко седмици залагам на есенно-зимните цветове и нямаше как да подмина този, който ми закова погледа още щом го видях. Аз самата не мога да го определя точно, но най-близкия цвят, за който се сещам е маслено зелено с интересен метален блясък


Цветът е 68, а марката е Deborah Milano. Шишенцето е от 8,5мл и цената е 12,40 лв. Цената си е висока, затова цветът трябва да ми е наистина уникален (както в случая), за да прежаля такава сума за лак.



Формулата е доста плътна и едно нанасяне е достатъчно за този ефект, който се вижда на снимките. Четчицата е малко по-дебела от стандартните, но пък на голяма нокътна плочка като моята разнасянето става доста по-бързо и лесно.
Единственото, нещо което не ми харесва в лака е , че още на третия ден започна да се лющи по ъгълчетата, затова задължително трябва да използвате топ лак и няма да имате проблеми с издръжливостта.



Вие имате ли лак на марката и какво мислите за него?
 Хубав и спокоен уикенд!

No comments