Beauty Box June

Не знам как толкова бързо мина една година, но ето че е факт- моята любима кутия става на годинка! Честит рожден ден! Дано да ни радват още дълго време с хубави изненади всеки месец :)
Този път като за рожден ден наистина са се постарали и в кутията има цели 3 пълноразмерни продукта и един куп мострички:
Кутията е видимо пълна и на преден план са 3те пълноразмерни продукта.

Най-голямо присъствие в кутията има марката Yves Rocher.
 Този път се е представила с:
1.Душ гел в оригинален размер с бразилско кафе (аромата е просто мммм)
2.Серум за отслабване 5мл
3.Мостра на новия им аромат- Cerisier en fleurs EDT 1ml


4.Loreal Vitamino Color шампоан 2х10мл


5. Mixa е нова сред марките на кутията и не съм пробвала никой техен продукт, но ето че сега ми се отдава тази възможност:
-Mixa CC cream 2ml
-Mixa хидратиращ крем с 10% глицерин 2мл
7. Инглот лак за нокти в оригинален размер. Радвам се за цвета, защото нямам такъв в колекцията ми, но според мен е по-подходящ за есента, така че най-вероятно ще почака малко своя ред.
8. Още една нова марка за кутията-Biotrade. Представят лосион за мазна и склонна към акне кожа 15мл
9. Bilka околоочен гелв оригинален размер- 25мл и е лимитиран.

10.Revive Snails Extract- регенериращ серум 2х2мл

За тази кутия- 3 нови марки; 3 пълноразмерни продукта и един куп мострички и интересни брошурки.
Любим продукт- Душ гела с мириз на кафе
Обща сума на кутията: 33.28лв

Аз съм много доволна от кутията и ще си използвам всичко от нея, а вие какво мислите?



2 comments

  1. Много добре подбрани продукти! Особено ми допадна лакът на Inglot

    ReplyDelete