Avon Luxe blush and bronzer

Здравейте момичета, как сте? Днес ще ви представя два продукта от LUXE серията на Avon. Тази серия се води малко по-луксозна, продуктите са в по-различни опаковки от останалите, които предлагат и съответно цените им са малко по-високи.
Първо излезе блестящата пудра, която за мен е руж, а  наскоро пуснаха и бронзираща пудра.
Опаковката им е златиста и огледална, прилича на метална, но всъщност е пластмасова. Създава усещането за по-скъп и висококачествен продукт и единственото нещо, което не харесвам в нея е че лесно се цапа и по нея остават неприятни отпечатъци от пръсти.
Странното при опаковките е, че ружът е в по-малка опаковка, а всъщност и двата продукта са по 10 гр. и ако се вгледате внимателно ще видите,че самите пудри, поставени една до друга, са горе долу с еднакър размер. И двете пудри си имат огледалце, което е идеално ако през деня искате да си пооправите грима.
Това, което ме грабна при ружа беше прекрасния му вид, напомня ми на кожена облегалка на легло, но от хубавите :D и понеже тук е вече доста използвам пазя една по-стара снимка, за да ви покажа за какво става въпрос:

Дотук и двата изглеждат добре, но за съжаление съм с напълно противоположни мнения за двата продукта, което ми се случва за пръв път.

Ружът: Напълно оттоваря на цвета си- Rose Aura, много приятен за носене бледо розов цвят със студени подтонове. На среден цвят кожа е едва доловим, което го прави идеален за ежедневието. Не съм сигурна защо са я нарекли блестяща пудра, в самата опаковка има много леки блестящи частици, които не се виждат както на снимките така и нанесени върху кожата.
На снимката съм с Rose Aura и много лек хайлайтър отгоре. Според мен този руж е подходящ за всички сезони, заради деликатния си цвят и неслучайно беше сред последните ми любимци. Срока му на годност е 24 месеца и въпреки голямото количество (10 гр.) мисля, че ще ми свърши преди този срок, защото посягам към него почти всеки ден и когато свърши мисля да си го взема отново. С няколко думи- доволна съм и го препоръчвам.
Аромат- няма
Наличен в кампания 8.
Цена-19.90лв

Бронзанта:
За съжаление след хубавите думи за ружа тук мнението ми не е същото.
Бронзанта е пълен със златни частички, които по принцип не ме притесняват, но тук количеството им ми идва в повече.Цвят на пудрата- Warm Glow
Нанесен на среден тон кожа не е от най-пигментираните и трябва да се нанася по няколко пъти, за да се получи нормален ефект. Това по принцип не пречи, но пък е трудно да се нанесе развномерно, заради няколкото слоя, които слагам.
                                                   На снимката: Rose Aura, Warm Glow
Ако го нанеса съвсем леко не виждам никакъв цвят, а само блестящи частици, а ако го нанеса няколко пъти не е достатъчно равномерен и оранжевее върху кожата ми, което никак не ми допада. Заради блестящите частички не става и за контуриране...Не знам дали някой друг има подобни проблеми с този бронзър, но ако е успял някак си да се справи с него моля да сподели. Единственото приложение, което успях да му намеря е да го използвам като бронзант за тяло- нанесен леко върху рамената и в зоната на деколтето.
Аромат- странен парфюмен аромат ,който може да се стори прекалено остър за някои хора
Наличен в кампания 8
Цена: 15.90лв

Все пак трябва да се има впредвид, че всеки има различен цвят и тип кожа и това, което при мен не върши работа, при вас може да дава добри резултати. Надявам се да съм ви била полезна, желая ви хубав ден! хо хо

3 comments

  1. Replies
    1. Да, това е един от продуктите, който съм купила заради външния му вид :)

      Delete
  2. Много добре казано за блестящата им пудра :)

    ReplyDelete