Vichy Aqualia Thermal Eye Roll-on

Откакто се помня винаги съм имала доста сериозни тъмни кръгове под очите и съм опитвала много варианти да се справя с този проблем, но никога не съм успявала да се справя на 100%  След като дневния крем на Vichy Aqualia Thermal ме впечатли и се превърна в една от ежедневните ми грижи за лицето реших да пробвам и околоочния гел като очакванията ми бяха доста високи за него.


За разлика от кремчето за лице околоочния гел е в гумена тубичка?? (не съм сигурна точно какъв е материала, но не е стъклена :)) На края на тубичката има метално ролерче, с което продукта се нанася. За мен по добър вариант е тубичката просто да се стиска вместо ролера да се върти и да има допир с очите( не ми е много хигиенично така), а и не може да прецениш точното количество продукт, което ти трябва. Както другите продукти от серията и този е без парабени.
Според марката:
Тестван под офталмологичен контрол. Линиите на дехидратация се изглаждат, торбичките под очите намаляват, тъмните кръгове изсветляват. Видимо укрепен, околоочния контур е успокоен. Добра основа за грим.

Както казах е с гелообразна структура и се нанася сравнително лесно върху окото. Благодарение на ролерчето се усеща едно охлаждане, което успокоява и намалява подпухването. След като нанеса гелът той започва да лепка толкова, че дори миглите ми се залепват за кожата.След определено време лепкането се маха, но първите 2-3 часа не се чувстам много комфортно (това е нещо, което не съм забелязала при други околоочни кремове). Дали заглажда линиите около очите не мога да кажа, защото все още нямам такъв проблем. Хидратира сравнително добре като за най-добър хидратиращ ефект препоръчвам да се ползва сутрин и вечер. Най-големият минус беше това, че не виждам никаква промяна с тъмните кръгове под очите, а все пак това беше главната идея заради която си взех продукта. Като изключим това продуктът е доста икономичен и мисля, че ще ми стигне за около 1 година ( ползвам го вече от около 4 месеца почти всеки ден)
Както на повечето продукти за очи и на този срока му на годност е 6 месеца.
Получаваме 15мл продукт за около 30лв.

Като цяло не е лош гелът и ако нямате против лепкането е добър хидратиращ продукт, но ако си търсите нещо за тъмни кръгове не е това продукта.
Вие ползвали ли сте го и имате ли мнение за него?

4 comments

  1. Аз го ползвах преди около година, хидратиращият ефект е добър за мен, но този ролер... Продуктите с ролер са ми много неудобни за употреба и само затова не бих повторила. При мен нямаше лепнещ ефект, защото слагах по- много малко, доколкото е възможно с ролера.
    За мен най-доброто решение е обикновен крем в тубичка и отделно само ролер - идеалният вариант, който ползвам.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз също мисля следващия ми крем да е в тубичка без ролер, защото така ми е почти невъзможно да нанеса малко количество.

      Delete
  2. Не съм го изпробвала, но нещо не ме очарова от прочетеното, особено това лепнене :) аз обичам да слагам на богато :)благодаря за ревюто

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, аз също обичам да слагам обилно количество около очите, защото това е много нежна зона и е една от първите, при които започва да си личи стареенето на кожата.

      Delete