Essence XXXL Longlasting MATТ Lipgloss

След като направих ревю на Baby doll's favourite е време да направя и ревю на матовите глосове от новата колекция на марката.
Както и на предишния гланц така и при тези опаковката им е стандартно стъклено шише, а четката е тип "гъбка", която се извива доста добре и помага за по-лесното нанасяне на гланца върху устните.
Цветовете, които аз имам са Velvet Rose и Silky Red. За разлика от другите гланцоте от серията в тези няма и капка блясък, както пише и на етикета са 100% матови. Velvet Rose както показва и името има цвят на роза и понеже не съм сигурна как да ви го опиша най-точно направо ще ви покажа на какво ми прилича:
Цветът според мен е същия като на тези розички като на устните стои по същия начин, доста неутрален на среден цвят кожа и е подходящ за ежедневието.
Silky Red е ярко червен цвят, толкова червен, че ме е страх да го използвам. Разбира се, на по-светъл цвят кожа ще стои страхотно, а завършека на цялата визия би бил тип Мерилин Монро.
Самата наситеност на цветовете е страшно голяма ( да не повярваш, че са само глосове) и на мен лично ми приличат на течни червила.
                                                                        Velvet Rose

                                                               Velvet Rose, Silky Red

                                                Baby doll's favourite, Velvet rose, Silky red

Вижда се колко по-ярки са двата матови цвята в сравнение с първия. Аромата им естествено е убийствено вкусен и всеки път, когато ги сложа ми е трудно да се сдържам да не си облизвам устните. Не лепкат и въобще забравям за тях след като ги сложа, което е супер особено с тези ветрове през последните седмици, защото косата ми не се лепи по устните както става с лепкавите глосове. Не са обаче толкова издръжливи колкото Baby doll's favourite, което е разбираемо като вземем впредвид отсъствието на лепкане. Издържат около 3 часа, след което трябва отново да се нанесат.
Цена: 6.85 лв за 4,5 мл продукт

Дали ги препоръчвам? Да, досега не съм имала толкова матови глосове, а и интензивността на цветовете много ми харесва, цената е добра и естествено не можах да се сдържа и преди два дни си взех още един този път в цвят Soft Nude:




Надявам се да съм ви била максимално полезна, хубав ден ви желая! хохо

4 comments

  1. Дали ги има в тъмно червено/бордо?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мисля че това им е единствения червен цвят от тази серия.

      Delete
  2. Ах, само да видя някъде Velvet Rose и изобщо няма да се замисля!

    ReplyDelete