Empties May


Здравейте момичета, как сте? Радвате ли се на хубавото време? Аз гледам да се възползвам от всяка възможна минутка да се порадвам на слънчицето :)
Неусетно стана края на май, а с това дойде време и да ви покажа какви продукти изхабих през последния месец. За втори път това ще са само мострени и травъл продукти.


1.Термална вода на Uriage. Чисти грима от лицето добре, но не се справя много добре с грима от очите и затова не съм сигурна дали бих си взела пълноразмерния продукт.
2.Почистващо мляко на La Roche-Posay. По принцип не използвам такива почистващи продукти, но този го получих с една от кутиите на Пинкс и реших все пак да го пробвам. Както при повечето почистващи млека и този не се справя никак добре с почистването на грима от лицето пък за очите да не говорим. Просто този тип продукти при мен нямат ефект, заради по-тежкия грим, който слагам.
3.Флуид за първи бръчки на Uriage. Честно казано за ползване около 2 седмици не можах да преценя дали има ефект за първите бръчици, които имам, но пък хидратацията, която дава на кожата е на ниво.
4.Душ гел на Yves Rocher. Би трябвало да е с тропически аромат, но на мен лично не ми напомня на такъв и не ме впечатлява особено.
5.Душ гел на Nuxe. Аромата е много остър, напоня ми на флуида на марката, от който съм много доволна . Гелообразен продукт е и не прави кой знае каква пяна. За  гел душ предпочитам сладникави и плодови аромати, така че взимането на този продукт за момента ми е 50 на 50.
6.Балсам за коса на Phyto. Аромата ми харесва и прави косата много мекичка и лесна за оформяне. Опеделено бих си го взела.

7. Почистващ гел на Uriage. Много е ефективен при почистване на грим, също има по-силна миризма, но под душа не се усеща толкова. Използвах го вечер като си махах грима с него и ми спестяваше 10-15мин. от вечерната хигиена. Единственият проблем е, че очите ми са по-чувствителни и при попадане на частички от спирала, сенки т.н. в тях започват да ме болят ужасно и само заради това не съм сигурна дали бих си взела пълноразмерния продукт.
8.Мицеларна вода на Bioderma за мазна кожа. Както на всички е ясно, това е една от най-добрите мицеларни води за почистване на грим като май най-доволна оставам от този вид мицеларна вода и след като изхабя запасите си от почистващи продукти мисля да си я взема.
И накрая няколко тестера на парфюми:
9.Amor Amor EDT
10.Avon Instinct EDP
11.Roses de Chloe EDT

От трите най ми хареса Roses de Chloe и бих си го взела, когато реша да си закупя нов парфюм.
 Вие какво мислите за тези продукти? Какво изхабихте през последния месец? Ще се радвам да споделите :)

No comments