Essence Beauty Bloggers Event + Essence XXXL Longlasting Lipgloss Review

Здравейте момичета! Днес съм ви подготвила кратко ревю на новите дълготрайни глосове на Essence, но преди това ще споделя за събитието, организирано от марката, на което имах честта да присъствам. То се състоя в началото на месеца в един страхотен панорамен бар точно в сърцето на София. Всичко беше много добре подготвено- като започнем от розово декорираните маси и тавани и завършим с огромното количество козметика на разположение за проба.
                                            Продуктите от колекцията Cookies & Cream.
                                                             Прекрасната гледка
На събитието имаше гримьори и маникюристки, които правеха пробен грим и маникюр и можехме да обсъдим най-новите продукти на марката.
Вляво-моя милост
В средата- представителката на Essence, която дойде за събитието специално от Германия
Вдясно- Мария 
В центъра на събитието беше новата система за гел лак у дома, която марката пусна скоро. Идеята според мен е уникална, досега не съм виждала такова нещо при друга марка и веднага щом я пробвам ще споделя какво мисля за нея.
Накрая получихме и няколко продукта, които да пробваме вкъщи. Този, който най ми привлече погледа бяха новите дълготрайни глосове за устни.

Въпреки че бях решила да спра с глосовете за устни тези реших да ги пробвам. Ако трябва да съм честна от предишните им глосове не съм много доволна, но новите, които са пуснали сега нямат нищо общо в добрият смисъл! Серията има глосове с блестящи частици и матови глосове, които според мен са достатъчно различни и заслужават две отделни ревюта, затова днес ще говоря само за глосът с бляскавите частички, тъй като него го грабнах пръв за проба.
Цветът, който имам аз е Baby doll's favourite и е пастелено розово, което е доста модерен цвят тази пролет. Съдържа много малки сребърни частички, които отразяват светлината по много приятен начин. Опаковката е стандартната стъклена опаковка характерна за повечето гланцове, а четката за нанасяне на гланца е от стандартния тип гъбки както аз ги наричам.
Голям плюс е че вече четките им се огъват, за да са максимално лесни за използване и не се притеснявайте да я огънете на 90 градуса ако се наложи- вече е изпорбвана и е доста издръжлива :)
Аромата е страхотен както на повечето им нови продукти ти иде да го изядеш. На устните стои полупрозрачно като след няколко часа цветът избледнява и остава само блясъка. Това, което не ми харесва е лепкавото усещане, което оставя на устните, но след проба на голяма доза гланцове стигнах до извода, че колкото по-лепкав е един гланц, толкова по-дълго издържа и общо взето се оказа, че тайната на дълготрайния гланц е именно в лепкавостта.
И така ето как беше моят първи път с гланца:
16:00 Гланцът е нанесен и съм излязла на разходка
19:00 При прибирането вкъщи забелязвам, че цветът е поизбледнял, но блясъкът си остава върху устните
21:00 Вечеря
22:00 Филмче с фъстъци към него. Забелязвам, че лепкавостта е намаляла, но я има
00:30 Приготвям се за лягане и забелязвам, че от гланца има още остатъци, поради което се наложи да го махна с мокра кърпичка преди да си легна

Наистина много рядко виждам толкова издръжлив глос и то в дрогериите. За да съм сигурна, че не е  щастливо съвпадение го пробвах още няколко пъти по празниците, което значи консумация на яйца, козунаци и голяма доза тежки и мазни храни, които биха съсипали всеки друг гланц, но не и този! Спокойно си издържа едно хранене и голямо количество напитки без да се налага да го нанасям отново, а обикновено след 5тия час (да, още имам от него на устните, макар и не толкова видим) го махам, защото просто ми писва да нося грим толкова дълго време. За първи път, обаче ми се случва да махам гланц за устни заедно с останалия грим от лицето ми и няма как да подмина този факт.
Цена: 6.85 лв за 4,5 мл продукт
 Ако си търсите дълготраен гланц за устни, то определено не трябва да подминавате този, но ако лепкането и блясъка ви пречи ви препоръчвам да се ориентирате към матовите глосове от серията! Най-хубавото е че са на разположение в дрогериите и могат да се пробват преди да решите да си вземете някой.
Вие какво мислите за този гланц? Ще се радвам да споделите :)

No comments