Всичко за моята тоалетка

Здравейте момичета! Ето че дойде време и за моята публикация номер 100! За да бъде по-интересна реших да споделя моето най-специално кътче, където прекарвам доста от свободното си време- моята тоалетка. Ще гледам да обясня всичко за нея както и къде и в какво съхранявам гримовете си.

Това е моето малко кътче (where the magic happens) . Както се вижда тоалетката е от няколко части като всички са от Икея. Масичката всъщност е бюро за компютър (трябва да си избобретателен :)) 
Micke 99 лв

Шкафа мисля че всички са го виждали из клипове в Youtube (да, всеизвестния Alex unit, който го имат всички запалени по козметика)
Тук естествено цената му е двойна- 199 лв, но ми беше толкова необходим, че нямаше как да го подмина.
В допълнение към тях ми трябваше и голямо огледало и най-много харесах това. Цената му е 69 лв и както се вижда беше черно. Моят вариант беше да го напръскам с бяла боя под формата на спрей и мисля, че се получи доста добре.
Това което не се вижда на снимките е новият ми шкаф за лакове (сложих го след като бях правила снимките), който пасва перфектно на стената над шкафчето Alex.
То е от един скорошен DIY проект и цената му излезе около 30 лв. Как съм го направила може да видите тук
Табуретката я имам от много време и не помня колко струваше, но мисля да я сменям,защото не ми се връзва със всичко бяло около нея :)
Килимчето отдолу го взех от Jumbo за 10 лв.
 Дотук бяха всички по-големи части от тоалетката ми. Преминавам към нещата, които са върху нея:
Огледалото e в моя любим vintage стил (както и голямото) и го намерих случайно в Продавалник (да се чуди човек какви неща има) за 6 лв. Използвам го когато си правя по-детайлен грим.
В чашката си държа моливите за очи и вежди.Супер удобно е и спестява време.
Поставката за гривни е поредния ми DIY проект, който все още не съм споделила. Общо ми излезе около 3-4 лв и както шкафчето за лакове ми показва най-любимите ми гривни и ми напомня да ги използвам по-често.
На самата масичка от едната страна е кутийката за тампони от Avon, която обожавам (още едно удобно нещо, без което не мога) и може да видите тук
От другата страна държа четките си за грим, а в какво ги съхранявам може да видите тук
Най-интересната част, която сигурно всички искат да видят е в какво съхранявам самите гримове и няма как да го пропусна :)
Самата масичка има едно шкафче, в което държа ежедневните продукти, от които се нуждая и без които не мога- мокри кърпички,крем за ръце, за лице, за очи, няколко тестерчета на други кремове, които искам да изпробвам през следващите дни.

Самото шкафче Alex има 9 шкафа, като първите 5 са по-плитки, а останалите 4 са по-дълбоки. В този пост ще обясня само в какво съхранявам гримовете си, така че няма да показвам всичко, което имам. В първия шкаф са продуктите ми за лице:
Първоначално бях направила една такава кутийка само за ружовете и бронзантите ми, но като видях колко удобно става реших да си направя повече и сега 60% от козметиката ми е в такива кутии. Може да видите как съм направила тези кутийки тук
Отляво са ФДТ, ББ, ЦЦ и всякакви други балсами, в средата са ружовете ми, а вдясно са бронзантите и хайлайтерите ми. Отзад държа коректори, основи за грим и пудри.
Във втория шкаф държа продуктите за очи.
Кутийката  е от Икея и цената е 25 лв за комплект от три. В началото цялата ми козметика беше в такива кутии, но при увеличаването й се наложи да измисля друг вариант.
Отляво държа коректори, пинцети, единични сенки, спирали и очни линии. Вдясно и в дъното държа палитрите.
В третия шкаф държа изкуствените мигли и допълнителни четки за грим.
В четвъртия шкаф държах лаковете си, но в момента е празен и обмислям за какво да го използвам.
В петия шкаф са парфюмите ми, които са разхвърляни из него без някаква специална подредба като търся начин да ги изкарам от тоалетката и да ги виждам както направих с лаковете ми.
В шестия шкаф държа продуктите за устни:

В кутийките държа гланцовете за устни и червилата, които са под формата на молив. Вляво са останалите червила подредени в акрилни кутии, за които съм писала тук
Най-отзад са балсами за устни и няколко тестера.

В седмия шкаф държа допълнителни продукти, които си чакат реда като тестери, душ гелове, мицеларни води и други.
В осмия шкаф държа продуктите ми за тяло- лосиони,маски за лице, ексфолианти и други.
В деветия и последен шкаф държа продукти за коса-балсами, шампоани, маски и други.

С това приключва цялата ми колекция. Знам че за някои може да е ужасно голяма, но съдейки по постовете с празните ми опаковки всеки месец ( което ме подсеща, че имам още една огромна доза чакаща реда си) изхабявам някои продукти доста по-бързо отколкото ми се иска, а тези които не използвам просто подарявам на някой или изхвърлям ако са с изтекъл срок.
Обичам постоянно да променям по нещо в тоалетката и едва ли подредбата ще се задържи по този начин дълго, но след известно време може да направя update ако ви е харесала. :)

Надявам се да съм била максимално полезна и ако имате идеи за по-различна подредба/мебели за съхранение и всякакви други идеи ще се радвам да ги споделите. Също така ако имате статии/снимки с ваши колекции ще се радвам да оставите линк под публикацията, за да мога да ги разгледам! Хубав ден! хо хо



24 comments

  1. Много е красиво. Всичко е токова бяло и подредено... завиждам ти най-благородно :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! С толкова грим ако не е подредено ще е пълен хаос, така че се старая да държа всичко, където му е мястото :)))

      Delete
  2. Честита 100-на публикация!Тоалетката ти е чудесна в това бяло :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, радвам се, че ти харесва :)

      Delete
  3. Честита 100 - на публикация. Много ми беше интересно, докато я четях. Аз също съм хвърлила око на шкафа Алекс. Наскоро и аз си направих поставка за лаковете - много е удобна.
    Страхотна публикация.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! Напълно препоръчвам да си вземеш шкафа, може да е малко скъпичък, но инвестицията е дългосрочна. Моя го имам от две години някъде и нямам никакви проблеми, използвам си го с голямо удоволствие :))

      Delete
  4. Толкова прекрасно и нежно изглежда тоалетката ти в това бяло :)) Страхотно си подредила и организирала всичко, много ми харесва! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, радвам се, че ти харесва :))

      Delete
  5. Огледалцата са прелестни!
    Girl's Temptations

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, и аз много си ги харесвам :)

      Delete
  6. Много красива подредба, мебели и гримове. Изобщо всичко е разкошно :)) http://mayaetsavieenrose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Много ми хареса и даже мисля да си "открадна" някои от идеите ти ;) А този шкаф Alex е страхотен, влюбена съм :)), но за съжаление в момента нямам никакво място за него...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще се радвам ако пробваш някоя от идеите ми, а шкафа Alex, въпреки че е малко по-скъп напълно си заслужава.

      Delete
  8. ООо, влюбих се! Всяко момиче трябва да има едно такова прекрасно кътче!
    Справила си се страхотно!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, на всеки пожелавам такава тоалетка :)

      Delete
  9. Привет!
    Можете ли да ми кажете от къде закупихте шкафа Алекс и каква беше цената?
    П.С Тоалетката Ви е невероятна!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Шкафа си го взех от Икея за 199 лв :)

      Delete
  10. Прекрасно местенце си имаш :) И аз искам такова!

    ReplyDelete
  11. Много красиво местенце Супер

    ReplyDelete
  12. Огледалцето от продавалника-а е чудесен, както и всичко останало! :)

    ReplyDelete
  13. От къде си взе черното огледало което вече е бяло

    ReplyDelete
    Replies
    1. Огледалото е от Ikea и мисля, че вече го имат и в бяло!

      Delete