Bourjois Bronzing Powder

Здравейте момичета,как сте? Много положителни коментари бях чела за тази бронзираща пудра и да си призная я търсих доста време,докато я открия.Най-вече ме глождеше любопитството за миризмата на шоколад,която всички ме убеждават,че има и реших и аз да я пробвам.
Цена-22лв за 16,5гр продукт!
Честно казано не съм виждала досега по-голямо количество пудра и не мисля че някога би свършила.
Отворена отвътре също наподобява блокчета шоколад.Има хубава миризма,но аз лично не мога да определя дали мирише на шоколад или не.
На пипане има много мека консистенция и лесно се обира дори и от меките четки.
Самият цвят също бих определила като шоколадов,без никакъв блясък,матов.
При слагането на бронзанта,обаче забелязах,че се разнася малко по-трудно от обикновено и е по-труден за преливане с естествения тен на кожата.Заради това не препоръчвам да се нанася за постигане на естествен загар по цялото лице.Според мен по-скоро е подходящ за контуриране на лицето.Не е подходящ за хора с много светла кожа,защото ще остави очевидна разлика и е възможно да се получи ефекта на "мръсното лице".Ако сте със среден тен мисля,че би стоял много добре поставен на скулите и леко нагоре към слепоочието.Пигментацията му не е от най-силните,затова за подчертаването му препоръчвам да се постави и хайлайтер над него.
Като цяло мисля че би стоял добре на хора със среден тен,които предпочитат бронзанти в матови цветове.
Не мисля, че е must have продукт и не го използвам прекалено често,защото предпочитам бронзанти с блясък,но ако търсите матов бронзант, то това е един добър вариант.
Вие какво мислите за продукта?Ще се радвам да споделите мнението си. :)

No comments