Bioderma Atoderm Gel Douche

Здравейте момичета!Предполагам че всички вече са пробвали този продукт,затова няма да задълбавам в поста днес,а просто ще кажа с няколко думи мнението си за този душ гел,който получихме с кутията Beautybox,а и с кутията Prettybox през лятото.Така се оказа ,че имам два броя от него,което прави мнението ми още по-сигурно.
                                                    Продуктът,който ние получихме.
                                                              Оригинална опаковка
Цена на продукта:
200мл-24.30лв
400мл-36.80лв
 Състав:
 WATER (AQUA), SODIUM LAURETH SULFATE, COCOBETAINE, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, GLYCERIN, METHYLPROPANEDIOL, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, COPPER SULFATE, COCOGLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, SODIUM CHLORIDE, DISODIUM EDTA, CAPRYLOYL GLYCINE, CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, FRAGRANCE (PARFUM).
 Приложение:
 Прилагайте Atoderm Gel douche на предварително овлажнена кожа.
 Направете пяна, а после я отмийте обилно. 

Какво казват от марката:
 Пенлив почистващ гел с висока поносимост, без сапун, без консерванти, за суха кожа.
 Със своите овлажняващи съставки Atoderm Gel douche омекотява и предпазва кожата.
  Омекотява, намалява чувството за стягане. Физиологическият pH съблюдава баланса на кожата.

 Деликатно благоухание, мека и обилна пяна с естествено синкав оттенък (без оцветители) осигуряват мигове на блаженство.
Atoderm Gel douche се отмива напълно. Подходящ за деца и възрастни. 


Моето мнение за продукта:
Опаковка от 100мл ми стигна за около месец като съм използвала душ гелът почти всеки ден.
Според мен е идеален за суха кожа,защото наистина я хидратира доста добре и съставките лесно се абсорбират от кожата.Има гелообразна структура,поради което по-трудно образува пяна,така че ако искате хубава гъста пяна не мисля,че това е точният продукт,но на мен лично това не ми е главна цел при избирането на душ гел.За хора,които са по-чувствителни към силни миризми мисля,че е идеален-неговата миризма е съвсем лека,почти не се усеща и рискът от алергизиране е минимален.
Цената също е приемлива за продукт от такъв клас и една опаковка от 200мл е напълно достатъчна за около два месеца всекидневна употреба.
Аз лично вече съм на втората си опаковка и когато го свърша смятам да си закупя пълноразмерния продукт особено сега,когато поради по-лошите условия кожата ми става много суха и се нуждае от допълнителна хидратация.

Вие какво мислите за този душ гел? Ще се радвам да споделите :)



No comments