Beauty box September

Ето че и при мен най-накрая пристигна септемврийската Beauty Box кутия!Ако трябва да съм честна съм разочарована от съдържанието й-не от самите продукти,а от селекцията им.Продуктите са така подбрани,че повече от 50% от съдържанието на кутията няма да ми е от никаква полза и най-вероятно ще го подаря на семейството ми и мои близки.Ще започна с това,че нито съм тинейджър,нито съм над 30 ,а не съм и мъж! :Д За да стане по-ясно за какво говоря ще ви покажа продуктите,мнението ми за тях и малкото неща,от които съм доволна в тази кутия:
 Eдно от малкото неща,които ми харесаха е многофункционалното олио за коса на Macadamia,което е заедно с каталог на всички продукти на марката.Отдавна искам да пробвам тези продукти,тъй като всеки ги хвали и нямам търпение да го изпробвам.Идва в оригинален размер от 10мл-5.90лв и ще има за няколко пъти ползване през,които ще мога да си създам мнение за продукта.
Други два продукта,които ще изпробвам с удоволствие са шампоанът и балсамът на John Frieda,които са от по 50мл и определено ще се използват няколко пъти.Оригиналните им размери за 250мл-16лв,така че ако ми допаднат бих си взела оригиналния размер.
От марката CND са пуснали мостра от 1мл на подхранващото им масло за нокти и кожички.Аз лично нямам проблеми с ноктите и не ползвам заздравяващи продукти,но ще го пробвам.Оригиналния продукт не мисля,че бих си го взела.
Талон за 15% отстъпка на козметика от Inglot-това вече ми харесва и определено ще го използвам.Малко ме съмняват талоните с отстъпки по нашите магазини просто защото според мен все още не сме се развили до такава степен и пазаруването с купони не е практика,но се надявам да няма проблем.
Към продуктите на Vichy от тази серия имам смесени чувства.Нямам проблеми с омазняване,пъпки,зачервявания и т.н. и не съм сигурна дали биха ми помогнали с нещо,но все пак мисля да дам шанс на всички мостри без Normaderm Hyaluspot,който се използва за директно нанасяне върху пъпки.
Другите 3 продукта са: Почистващ пилинг Normaderm Tri-Activ,хидратиращ крем и ФДТ Normaderm Teint.

До тук свършват продуктите от кутията,които бих пробвала с удоволствие и евентуално бих си закупила.
Следват три мостри на парфюми:
-Lady Million EDT
-Burberry Brit Rhythm EDT
-Seduction in Black EDT
Първия ми харесва,но не мисля че бих дала 122лв за 50мл парфюм.За останалите два,които са мъжки няма какво да кажа,приятеля ми ще намаже :)

 Следват няколко абсурдни продукти от Vichy,които са за косопад и няма да ми свършат абсолютно никаква работа,а другото което е че шампоаните са за мъже.Не знам защо в описанието пише,че са за мъже и жени като серията Decros си е мъжка (може би са искали да замажат положението), но общо взето не виждам никаква полза от тях.

Минаваме на марката Bioten.В миналата кутия имаха лосион за тяло,който толкова ми хареса ,че сега стои в тоалетката ми редом до други мои любими продукти,тук обаче тези мострички отново няма да ми свършат никаква работа,защото нямам бръчки.Тези продукти ще отидат при майка ми.
Последният продукт е от Bioderma-ампули за регенериране на кожата.Доста скъпички и отново без приложение при мен.Тук отново нямам какво да кажа освен,че майка ми ще е доста доволна от тази кутия.

Не съм смятала суми този път,защото повечето продукти няма да използвам и определено не съм доволна от кутията за този месец.Продуктите са хубави просто някой не си е направил труда да погледне профилите,които са попълнили потребителите и да ги съобрази с индивидуалните нужди на човека.Също така не разбирам защо в кутия,която се консумира от 90% жени (10% я купуват мъже за подарък на приятелките си) има толкова много продукти за мъже???Определено очаквах по-добро представяне да не говорим че все пак имаха два месеца за подготовка на кутията и са можели да погледнат тези профили и да подберат продуктите по-добре.
Вие какво мислите за кутията?Удовлетворява ли очакванията ви?Ще се радвам да споделите :)

2 comments

  1. Не е лоша кутията, но честно казано не е и по мой вкус, вероятно съм се разглезила с Glossybox, но такива малки тестерчета и парфюми просто не ми се струват твърде привлекателни. При всички положения ситуацията е по-добре, отколкото при Prettybox, дори и само от гледна точка на цената.

    Маслото го имам в оригинален размер, мисля че ще ти хареса. Поне аз го използвам постоянно :)

    ReplyDelete
  2. Е българските кутии няма как да се сравнят с Glossybox,но тепърва се развиват и се надявам след време да са поне наполовина толкова добри.

    И аз съм чувала само хубави неща за марката,така че тези дни ще пробвам маслото :)

    ReplyDelete