Ikea Haul 2018

Здравейте, момичета!
Наскоро направих една доста голяма поръчка от Ikea и мисля, че ще ви бъде интересно да видите с какво се сдобих този път (да, все още съм на домакинска вълна!). След гледането на десетки организационни клипчета в youtube и на мен ми дойдоха няколко идеи как искам да организирам многото шкафове, които имам. Ето какво си взех:



След сбъркване на адреса и допълнително проточване два големи кашона най-накрая стигнаха до вратата ми и естествено Джеси веднага дойде да види какво става :)


Първото нещо, което исках най-много са тези допълнителни вътрешни рафтове VARIERA, които ви печелят допълнително място в шкафа и може да сложите неща и отдолу и отгоре. Въобще не бях сигурна дали са добра идея, но щом ги сглобихме си паснаха идеално. Само трябва да пробвате различни варианти. Най-голямо спасение са ми в шкафа при тиганите и тенджерите, където беше абсолютен хаос и всичко беше наблъскано на едно.

Плетените кошове BYHOLMA пък си ги представях по съвсем различен начин и малко ме притесняваше размера им, но отново влязоха в употреба. В тях наредих сладките и солените десертчета, чипсове, соленки (всеки има такъв шкаф), които имам и сега е много по-лесно като ти се дояде нещо да знаеш къде да го търсиш.


Шкафа за кафе и чай също беше пълна бъркотия. Обичаме много чай и имаме много различни видове- от насипен до различни пакетчета. С кафето е същата работа- насипно, на пакети, дози и какво ли още не. Стигнах до идеята, че мога да сложа различни видове в еднакви бурканчета и всичко да изглежда много по-подредено.


Тези два буркана EKLATANT ги използвах за кафето, а предишните за чая. Разликата е огромна.


И накрая, но пък най-важното за мен нещо са тези толкова простички силиконови подложки, които са най-вече против пързаляне VARIERA. Е направо напълних дома си с тях. Имам такива под мивката в кухнята, в шкафа при тиганите, в банята и въобще във всеки шкаф, който по-лесно се цапа. Мият се супер лесно и ги използвам за предпазване от петна :D Но вършат много добра работа. Даже зарибих майка ми и тя си поръчва вече за втори път :)))
Последното е стенен перваз за картини MOSSLANDA, който е за спалнята. Тези первази отново ги видях за първи път в youtube и въобще не са лоши като идея, защото може да сменяш каквито картини/снимки искаш без да пробиваш допълнителни дупки в стената (нещо, с което избързахме в коридора и сега съжаляваме). Бялото пък се връзва с целия интериор в стаята и рафта не се забелязва. Все още не съм измислила какво ще сложа на него, засега искам да сложа някакви надъхващи цитати в рамки, но още съм на вълна кухня и това ще почака. Ако имате идеи ще се радвам да ги споделите в коментарите!

Надявам се да ви е било интересно! Скоро ще ви покажа как стана организацията вътре в шкафовете, така че не забравяйте да ме следите! Хубав ден!


Facebook                       Instagram

No comments