NYX Lip Lingerie- ревю

Здравейте, момичета! През последните два месеца си имам нов любимец, но задържах ревюто досега, за да натрупам още впечатления и да дам обективно ревю. Става дума за Lip Lingerie на NYX, с който имах досег още в началото на годината, но при първото ми такова закупено червило не успях да се влюбя в цвета и накрая го подарих на една приятелка. Като изключим цвета се влюбих във всичко останало, затова когато ми се отдаде нова възможност да посетя Лили-то, в което ги предлагат се запасих не с едно, а с цели две червила като този път изборът ми беше по-бавен и внимателен.




Днес ще ви представя моите любимци 12 Exotic и 08 Bedtime Flirt. Опаковките им са стандартните пластмасови шишенца, които са прозрачни и може да се следи колко продукт остава. Дизайна е класическия за марката без да се прекалява с надписите. При отваряне и затваряне няма "щрак", но въпреки това затварянето е достатъчно добро и червилото няма как да се разсипе в дамската чанта.


Апликатора е тип гъбка без да се върти, но е дълъг и удобен за загребване на достатъчно количество продукт (че и повече!) за едно нанасяне. Както се вижда и от снимките лесно се прекалява със загребването и е необходимо да се внимава с количеството.


Знаете, че аромата за мен е важен и тук също не го пренебрегвам. Като отвориш червилото те лъхва една химическа миризма, която обаче, не е особено силна и не се усеща по апликатора и при нанасяне.

Направи ми впечатление, че различните цветове малко се различават по състав, така че е най-добре да си го видите на опаковката. Все пак в общи линии е това:

Isododecane, Mineral Oil/Paraffinum Liquidum/Huile Minérale, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Disteardimonium Hectorite, Polycyclopentadiene, Tocopheryl Acetate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopherol, Alumina, Phenoxyethanol. MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR (+/-): Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Red 6 (CI 15850), Red 7 (CI 15850), Blue 1 Lake (CI 42090).

Определено не е от най-чистите, което е важно да се има в предвид.




Bedtime Flirt за мен е един тон по-кафеникав нюд, който пък напоследък е доста модерен като цвят и го нося с удоволствие в ежедневието. Exotic пък е червеникав цвят подходящ за сезона, който не е прекалено ярък и също съм използвала в ежедневието, но не всеки ден.
Цветовете на опаковката са малко по-светли отколкото нанесени на устните. В интернет също съм разгледала доста ревюта със снимки, но за мен това не са реалните цветове. Най-добре е да се пробват на място!

Нанасят се лесно и лесно се загребва излишен продукт. Не са от типа червила, които може да се сложат сутрин с едно движение. Необходимо е да им обърнете достатъчно внимание, за да изпипате нанасянето и да се излезете в някое ъгълче. Оставяте да изсъхне на устните, след което може да повторите. Могат да се наслояват за по-интензивен цвят. След изсъхване са бетон- особено по-тъмните цветове. Слагате го в 7 сутринта и до обяда в 13 няма мърдане. Не се усеща на устните, много често забравям, че нося нещо и не лепне. Стоят матово и както 90% от този тип червила изсушават устните, което може да се предотврати с предварителна грижа. С Exotic съм стояла толкова много часове, че накрая съм слагала балсамче, за да го "разтвори" и да започне да се износва. За трайност им давам 5/5. По-светлите се трият малко по-лесно като Bedtime Flirt, но те също се бетонират за няколко часа. Малко трудно се махат като най-лесно става с нещо на маслена основа, например олио за махане на грим.

Количество: 4мл.

За финал мога да кажа, че до тук това са ми любимите матови червила и ви препоръчвам да отидете да ги пробвате. Още откакто заредиха щанда на NYX си ги следя и нямам търпение да разширя колекцията си.
Надявам се ревюто да ви е било интересно и полезно. До скоро!


Facebook           Instagram

No comments