Lush Oatifix маска за лице

Здравейте, момичета!
Никога досега не бях  пробвала свежите маски на Lush, но знам че всички ги хвалят и са доволни от тях.След като пробвах почти всички почистващи пасти на марката реших да пробвам и от маските. За да не ме очакват неприятни изненади се спрях на Oatifix, която е много близка до така любимата ми почистваща паста Let The Good Times Roll. Може да видите какво е мнението ми за маската и какво представляват свежите маски по долу:



Маските на Lush са изработени ръчно и за изработването им не са правени опити върху животни и не са използвани животински съставки. Продуктите им са с натурален произход и са подходящи дори и за вегани. Нямат консерванти, поради което трябва да се съхраняват в хладилник. Минусът им е малкият срок на годност, който е около 1 месец, но при съхранение в хладилника може да се използват и до 3 месеца.

Самата опаковка е като пастите им за почистване на лице, но малко по-малка кутийка (по 75гр. са).

Състав:
 Глицерин (Glycerine), Фино овесено брашно (Avena sativa), Пресни органични банани (Musa paradisica), Вода (Aqua), Смлени бадеми (Prunus dulcis), Масло от илипе (Shorea stenoptera), Каолин (Kaolin), Талк (Talc), Ванилова шушулка (Vanilla planifolia), Ванилово масло-абсолют (Vanilla planifolia), Масло от сандалово дърво (Fusanus spicatus), Бензоева смола (Styrax tonkinensis pierre), *Кумарин (*Coumarin), *Бензил цинамат (*Benzyl Cinnamate), *Линалол (*Linalool), Парфюм (Perfume), Екстракт от гардения (Gardenia jasminoides)


 Главните съставки, на които залагат от марката са банани, ванилия, бадеми и овесени трици. Аромата му е уникален и ме кара да използвам маската дори по-често от необходимото :))

Как се използва:



 Аз изваждам маската от хладилника около 15-20 мин. преди да я използвам, за да не ми е прекалено студена. Нанасям плътен слой върху лицето (най-добре е това да става в банята, защото късчета от маската падат при нанасяне) и изчаквам около 15 мин. След това направо влизам под душа и я изплаквам обилно с вода.


       Бързам да я снимам преди съвсем да съм я изразходвала!

 Подобна е на почистващите пасти за лице, но консистенцията е по-течна и няма нужда от намокряне, направо си взимам малко количество от нея и я слагам на сухо лице.
Не ми щипе, не ми зачервява кожата, няма охлаждащ или затоплящ ефект. Според мен е по-подходяща за суха кожа, защото освен, че почиства и хидратира доста добре кожата. Добре се справя и с порите ми като забелязвам, че след използването й нечистотиите са почистени.

Още едно хубаво нещо е че като съберете 5 празни (и почистени) кутийки от маски и почистващи продукти може да си вземете една свежа маска напълно безплатно!

Това се сещам за сега, ако имате някакви въпроси не се притеснявайте да ми ги зададете в коментарите! Хубав ден!

Facebook          Instagram

1 comment

  1. Аз също харесвам маски с натурални съставки. В последните месеци все по-често ми се случва да "открадвам" по някоя идея относно състава и да правя домашни маски. Смятам, че са не по-малко добри от тези, които се продават на пазара.

    ReplyDelete