Ремонти и пренасяне 2- моите впечатления

Здравейте, момичета!
Това е втората ми публикация, в която споделям моите впечатления и съвети за ремонти и пренасяне в първо жилище. В предишната част засегнах главно ремонтите дейности, докато сега ще споделя идеите си за обзавеждането и пренасянето:



Моята любима стая е спалнята, защото я свързвам с кътчето ми за отдих, а и с местенцето ми за разкрасяване (моята тоалетка) <3 <3 <3
След дълго разглеждане стигнах до извода, че най-добрия и евтин вариант са спалните комплекти. Те най-често включват легло, гардероб, 2 нощни шкафчета и скрин. Такава комбинация на мен ми дойде перфектно и въпреки опасенията ми стаята да стане много тясна всичко си пасна на мястото и даже има достатъчно пространство, за да не се усеща претъпкано.


Банята. Тук исках хем пространство, хем много шкафчета, за да подредя всички дреболийки на едно място. Дизайна много ме притесняваше, тъй като всичко си измислихме сами. Към плочките добавихме някоя и друга декоративна, за да разчупим еднообразието. Заложихме на сигурно- тъмни плочки в двата края и по-светли в средата, направо ще решите, че е проектирано от дизайнер :)) Всички шкафчета ги взехме от Ikea като цената бих казала, че е по-скоро средна, но са супер практични и побират всичко.


Хол + кухня. В новите блокчета кухнята и хола са на едно (не особено голямо) помещение и трябва да наблъскаш всички уреди, че и кътче за разпускане в една стая.
Когато помещението е малко е добре да се залага на малки и простички изчистени мебели, които да не бият на очи и към тях да се добавят дребни изпъкващи детайли за цвят. Тъмен диван, на който да не си личат петната. Масичката за кафе пък е прозрачна за визуално уголемяване на стаята. Тук отново заложих на неутрални цветове- бяло, сиво и лилаво за цвят. За кухнята реших да се доверя на професионалисти и тъй като все още не е готова не мога да кажа дали съм доволна от нея или не, но ще качвам снимки в Instagram :)


За поръчкова кухня по индивидуален проект много се чака...ама наистина много. Ще ви е нужно всичкото търпение, на което сте способни и силно се надявам да си заслужава чакането.

Няколко съвети, които мога да дам в деня на пренасянето и първите дни след това:

При мен денят на пренасянето не можа да е само един :D Да кажем, че на четвъртия път вече успяхме да изнесем над 90% от всички неща. Проблема беше, че изнасяме неща не само от квартира, а и от родния ми дом, защото там също имах доста за взимане включително и безценната ми тоалетка, с която бях разделена твърде дълго.
 Ако ви се налага да се изнесете на веднъж и особено ако имате мебели за пренос, най-добре си наемете бус или заемете такъв от познат. Много е трудно.
Ако имате възможност да го направите на няколко пъти сериозно обмислете най-важните неща като четка за зъби, гребен за коса, пижамата, домашния любимец :))) Нещата, които можете да оставите по-натам- летни дрехи, украсата за нова година, резервните завивки за гости.

В крайна сметка колкото и да се опитвам стигнах до извода, че няма как да не е хаос, защото обема просто е огромен. В следващите дни дори няма време за чистене- всичкото отива в подреждане и разопаковане на какво ли не.

Дори мебелите да не са готови изцяло си сложете някоя и друга картина или снимка, хубавите нови завивки, които си пазите за специални случаи, цъфналото растение, което да ви радва и да допринася за семейния уют. И в крайна сметка се наслаждавайте на новия дом!

Благодаря за интереса!

Instagram                 Facebook

*Снимките са взети от интернет

No comments