Empties February

Здравейте, момичета!
Още една седмица отмина супер неусетно, не мога да свикна с всички ангажименти, които имам и не мога да намеря достатъчно време, за да поствам по-често. Тъй като вече сме близо до крайната си цел ще споделя за какво е цялата олелия и липсата на свободно време. С половинката решихме, че е време да си имаме свое местенце, да инвестираме в нещо по-съществено и да спрем да плащаме наеми. Цялото приготовление и всичките ремонти изсмукват всички силички и свободно време, което имаме и вече нямам търпение всичко да е готово и да се наспим най-накрая :)
Повече ще ви разкажа, когато всичките ремонти приключат и се нанесем, а до тогава ще се опитам да бъда колкото се може по-активна.
Продължавам към същината на днешния пост, а именно продуктите, които доизхабих през миналия месец. Снимките бяха готови още в началото на месеца, но както вече споменах нямаше как да напиша поста по-рано. Ето ги и тях:





1.Шампоан с мед и жожоба на Avon. Като действие не е впечатляващ, но измива косата добре и ухае приятно. Харесва ми, че е в такава голяма опаковка и на мен ми стига за повече от половин година. Препоръчвам го за хора, които не обичат да сменят непрекъснато шампоаните за коса.
2.Лосион за тяло с какао и витамин Е за суха кожа на Palmer's. Уникален аромат има! Определено е за суха кожа и хидратира добре, не се усеща мазен. Не мога да кажа, обаче, че помага за стриите и други белези. Също така помпичката не можа да обере всичкото количество продукт и накрая останаха около два пръста масло, което така и не можах да използвам.
3.Интимен душ гел на Avon. Все още си го използвам и съм доволна от него.


4.Био розова вода на Arminabio. Ако не ви пречи аромата бих казала, че е доста сполучлив продукт. Използвах я главно като тоник за освежаване на лицето и бих си я взела отново.
5.ФДТ на Max Factor. Взех си го, когато излезе на пазара и ми хареса колко добре се слива с тона на лицето ми. Подходящи са за хора, които са със жълтеникав подтон, а не розовеещ. След като свърши исках да си взема същия, но в бързината съм грабнала друг вид ФДТ от дрогерията, от който не съм толкова доволна. По-натам най-вероятно ще го търся пак, защото за мен този ФДТ е добър дрогериен вариант.
6.Коректор на Maybelline. Още един дрогериен продукт, който много си харесвам и много съжалявам, че свърши. Доста го търсих из магазините, но така и не можах да го намеря и не съм сигурна дали не са изтеглили коректора от пазара.
7.Душ гел Lord of Misrule на Lush. Много харесвам душ геловете на Lush.Въпреки че са само 100мл. са супер икономични и ги използвам поне една година след като съм си ги взела. Lord of Misrule го поръчах през сайта на марката и очаквах съвсем друг аромат, но се оказа че е по-скоро мъжки. Все пак реших да си го изхабя, но не съм сигурна дали бих си го взела отново.
8.Още една опаковка от известния лакочистител на Лили. Не ми допада много как омазнява пръстите при използването му, затова го използвам само, когато премахвам брокатени лакове.
9.Блестящ спрей за тяло от Avon. Много стар спрей, който обичах да нанасям преди време, когато ходех често на дискотека. След като начинът ми на живот се промени не успях да му намеря приложение и се разделям с него.
10. Околоочен крем с хайвер от Avon. Не открих нищо особено в него, но реших да си го използвам до край. Не бих си го взела отново.

Това беше всичко за сега, надявам се поста да ви е бил интересен.
Хубав ден!

Facebook          Instagram

No comments