Douglas Haul

 Здравейте, момичета!  Рядко си позволявам по-скъпи покупки, но за 8-ми март реших да си подаря нещичко и да се поглезя. Някои от нещата са ми подарък от роднини и така насъбрах продукти, които мога да ви покажа в един haul. Ето какво си избрах за женския празник:



След като любимата ми мицеларна вода на Avene почти свърши започнах да се оглеждам за нова. С моите деликатни очи ми е много трудно да харесам такава вода и съм пробвала доста варианти, но тази на Douglas не я бях изпробвала досега. Опаковката е огромна (400мл.)  и се надявам да ми стигне поне за 6 месеца (не слагам грим всеки ден). Засега я използвах само веднъж и съм доволна, но ми трябва повече време, за да разбера дали ми харесва. Заедно с нея реших да си взема и тестер на тоника им за лице и да го пробвам. Напоследък замених термалните води с тоници за лице и мисля да продължа с тях известно време.


Винаги съм в търсене на ново лосион за тяло- дори да имаш няколко никога не са излишни :) В магазина имаше тестер на този с ягодите и аромата много ми хареса. На кокоса, обаче, нямаше тестер и го взех с надеждата да има естествен кокосов аромат, но при отварянето вкъщи ми се стори прекалено химически. Въпреки това още не съм ги пробвала и тепърва ще си изграждам мнението.


Главната причина, заради която влязох в Douglas беше да си взема нов крем за лице. Реших да сменя малко дермо козметиката и да пробвам нещо различно. Бях пробвала тестер на този хидратиращ гел-крем за лице на Clinique и много ми допадна, заради което реших да си взема голямата опаковка.
Моливът за вежди на Essence е единственото нещо, което използвам за оформяне на веждите си и очевидно за мен е нещо много специално щом дори в магазин за по-скъпа козметика си търся именно него. Не знам какво ще правя ако някога решат да го махнат от пазара (най-вероятно ще си взема поне 5 резерви :))) Ревю за него имам тук



Червилата на YSL са просто уникални и за съжаление много скъпи. Първото ми си го взех преди може би 2-3 години и много си го обичам, а това ми е подарък и нямам търпение да го изпробвам за по-дълго време. Като бонус към всички продукти получих и една спирала на YSL, за която нищо не знам, но ще се радвам да го пробвам.

Това бяха всички глезотийки,  които си взех и получих за 8-ми март. А вие какво получихте за празника? Ще се радвам да ми споделите в коментарите!

Facebook          Instagram

2 comments

  1. Моливът за вежди на Essense е и мой фаворит. За сега не бих го сменила с друг!

    ReplyDelete