NUXE Reve De Miel балсам за устни + крем за ръце

Здравейте, момичета! Зимното време се усеща все повече и кожата ми има нужда от специална допълнителна грижа. Най-вече в момента страдат устните и ръцете ми като устните ми са ужасно напукани от студа и се опитвам да укрепя малко тежкото им положение :/

Два продукта, които много харесвам и използвах миналата зима са с мен и сега са балсамът за устни и кремът за ръце на NUXE от серията Reve De Miel.
Характерното за тази серия е медът, който е задължителна съставка  и допринася за уханието на всички продукти, които са част от нея.


Първо започвам с кремът за ръце, тъй като ми е любим и го използвам вече втора зима.  Тубичката е стандартна като за повечето кремове и спокойно може да бъде изстискана до последната останала капка в нея (уеуу). Дизайнът е семпъл и приятен за окото.


Количеството крем в нея е 75мл, което мислех, че ще стигне само за един сезон, тъй като го използвам почти всеки ден, но ето че вече втора година му се радвам и мисля, че ще издържи още няколко месеца.


На задната страна има малко пояснение за него, а именно, че кремът е предназначен за сухи и увредени ръце. Това, разбира се, не ме спира да си го използвам и ежедневно за подхранване на ръцете и за предпазването им от студа.


Съставът може да се види на снимката по-горе като най-важните съставки са мед, слънчогледов екстракт, растителни масла и вит. Е. Не съдържа парабени.


Капачката е с характерното "щрак" и за мен е достатъчно сигурна- нито един път не ми се е разливал, въпреки че съм го взимала с мен на няколко пътувания извън града.
От марката имат няколко твърдения за него:
-Възстановява 
-Подхранва
-Предпазва
След толкова дълго използване мога спокойно да заявя, че кремчето се справя с голяма лекота и с трите дадени му задачки без никакви затруднения.
Ароматът му е малко по-особен и не е характерен, но в никакъв случай не е натрапващ се и бързо се свиква с него. Не се усеща силиконов и не лепне както други мои кремове. Попива много бързо и остава приятното усещане, че сте се погрижили за ръцете си около 3 часа. След измиване, обаче, трябва да се нанесе наново.
За мен е една приятна стъпка от ежедневната ми грижа, която не бива да се изпуска.


Следващата стъпка от грижата за кожата ми е да нанеса балсамът за устни, който мога да определя като ежедневен в пълния смисъл на думата. Реших да си взема този вариант, който е доста различен от братчето му в бурканче, който всички обожават, точно защото не съм чувала нищо за него и исках да пробвам нещо ново. Опаковката му е стикче, което също се затваря с "щрак". Тук това е много важно, защото него също го използвам от доста време и капачката му не се е развалила както на много други балсами за устни, следователно няма опасност от отваряне.


Количеството му е 4 гр., а съставът може да се види на снимката долу:


Безцветен е и не оставя никакви следи по устните- може да се използва и като основа за червило. За разлика от другите продукти от тази серия, ухае не на мед, а на лимонче без миризмата да е остра. Останах изненадана, когато го отворих за първи път и бързо се влюбих в миризмата, а и в самата формула.


Нанасянето му е бързо и лесно, но не се усеща като масло и не е толкова "течен" както други балсами. Нанасяш на устните и си остава там без да мърда, което си е голям плюс, защото не се усеща мазен, нито пък лепка. С две думи са му измислили перфектната консистенция. Това е един от малкото балсами, които не ми омръзват и мога да използвам само тях, докато не ги изхабя напълно. Както се вижда и на снимката реших да го снимам преди съвсем да е изчезнал.
Предназначен е за сухи и увредени устни. За мен той хидратира добре и подържа устните така, но е прекалено лекичък, за да се справи с напукани устни и ако вашият проблем е по-сериозен е добре да вземете братчето му в бурканче, което всички хвалят.

Ами това е за сега, надявам се да ви е било интересно. Ще се радвам да ми споделите в коментарите вие както имате от марката и какво си заслужава да се пробва! Хубав ден!

No comments