New In: Essence

Здравейте, момичета!
Характерните за този сезон тъмни цветове са много актуални и се виждат в доста нови продукти, които марките пускат напоследък. Още с рекламирането на новите неща от Essence си бях заплюла няколко продукта и когато имах възможност да ги видя на щандовете в дрогериите не се поколебах и се сдобих с цели две нещица, които се считат за модерни през есента и зимата.



Ако ме следите във Facebook най-вероятно вече сте ги видели, а ако не- това са новите глосове за устни и новите попълнения на лаковете им за нокти.


Тъй като вече имах възможността да ги използвам по-обстойно мога да дам по-пълно мнение и да споделя какво мисля за тях:



Гланцът за устни е № 03Girl of Today и за мен цветът му крещи есен! Тубичката е стъклена и прозрачна и може спокойно да се следи какво количество има в нея. Цветът е мат и се маже като масло на устните. Усеща се в първите няколко минути след нанасяне, след което тотално забравям за него. Не се разтича и не лепне!


Плътността му е много голяма и мога да го сравня с течно червило. Издържа доволно много време стига да не се консумират мазни храни.  Аромата е уникален, напомня на сладък десерт и тук идва най-веселата част в него- пълен двойник е на мат глосовете от серията Cookies & Cream, която от марката имаха преди години. Аз имам няколко глоса от тази серия и преди време ми бяха едни от най-любимите глосове, затова се радвам, че мога да се сдобия с някой нов цвят от този вид глосове. Ако сте я пропуснали или пък искате да си попълните колекцията сега е момента  :)




На снимките по-горе може да направите сравнение с глосовете от тази серия, а за подробно мнение за тях може да погледнете тук


Лаковете на Essence от край време са си супер бюджетни и няма как да бъдат подминати. По принцип не нося такива тъмни цветове, но 2016 ми е годината на експериментите- ярки устни, тъмни лакове....не се знае още какви изненади ме очакват до празниците :)))
Радвам се, че се престраших да го пробвам, защото съм влюбена в него и дори в момента съм с маникюр и педикюр с този цвят.




Изключително добре стои както на дълъг маникюр така и на по-къси нокти (ако сравнявам пръстчетата на краката) Блясъка, който има формулата се вижда и от снимките и май ще ми стане любимец за сезона.


Цветът е №73 More Than a Feeling и единственият минус, който мога да отбележа е че може би не е много подходящ за по-официална работна среда, но пък в този случай винаги остава варианта с педикюра :)

Надявам се поста да ви е харесал и да е бил полезен! Хубав ден!

No comments