Нови покупки (Haul)

Здравейте, момичета! Вече не помня от кога не съм споделяла с вас последните си придобивки и това е така, защото скоро не съм си взимала нищо ново или ако си взема нещо, то са 1-2 продукта и няма смисъл от цял пост. Надявам се най-накрая да се поосвободя малко, да имам малко повече свободно време и да наваксам с новите неща на пазара, защото това определено ми липсва. :)
Като за начало с наваксването ще ви покажа последните ми нови придобивки, с които се сдобих преди около 2 месеца, за рождения ми ден и които все още не съм изпробвала както си трябва:





Нещото, за което се радвам най-много е палитрата на Makeup Revolution, Salted Caramel, която е двойник на Too Faced Semi Sweet. Опаковката както винаги е страхотна, с релеф на шоколад, а отвътре палитрата донякъде наподобява сладкото ухание на какао. За около 20-25лв. получавате 16 сенки за очи и четчица (която не използвам).


Не можах да изчакам до снимките и вече изпробвах някои от цветовете на ръката и нямам търпение да си направя някое гримче с тях :))



Друго нещо, за което се радвам много е лакът на Ciate, опаковката е просто уникална! Най-сладурско изглеждащия лак, който притежавам и обмислям да си го оставя някъде на видно място :D Като оставим това на страна самият лак е безцветна основа с най-различни точици, които ще мисля тепърва как да съчетая в някой маникюр.
За да продължим с темата за продуктите на Makeup Revolution реших да пробвам и един техен руж в цвят Treat, който за мен е прасковен нюд. Опаковката не е кой знае какво, но пък цветът изглежда добре на пръв поглед. Нанася се супер лесно и се усеща много мекичък на допир.


Следва лак за устни на Loreal, който исках от години и досега не се бях наканвала да си взема. Спомням се , че преди време се бях навила да го пробвам, но пък не си харесах цвят. Това лято се престраших и започнах да използвам по-ярки цветове и с тази моя промяна се спрях на №300 Juliet. На първо мнение опаковката много ми харесва, изглежда доста елегантно и създава впечатление за по-скъп продукт. Четчицата също е много удобна и се огъва при нужда. Това, което не ми допада е ужасно острата миризма, която се носи от опаковката. Добре че се усеща само в началото...


Иии последни са три червила на Makeup Revolution, които взех спонтанно в края на поръчката, донякъде заради ниската цена и не знаех какво да очаквам. За тези, които ще кажат че са еднакви не са! :D


Както се вижда цветовете на първите две са прасковени, но едното е по-матово, а другото е с блясък; третото е с керемиденочервен цвят и както казах са плод на решението ми да нося малко по-ярки цветове :)

Надявам се да поста да ви е бил интересен! Хубав ден!

2 comments

  1. Ох, тези шоколадови палитри на Makeup Revolution винаги се ме изкушавали :) От къде си я поръча?

    ReplyDelete