Beauty Box July- August

Здравейте, момичета!

Ето че дойде ред и на двойната кутия, която чаках с нетърпение и вече мога да ви покажа какво се крие в нея:



Продукти:
1.Frizz-Ease Dream Curls шампоан 50мл.
2.Frizz-Ease Dream Curls балсам 50мл.
3.Wet n Wild бронзираща пудра, оригинален размер, 13гр.-8,90лв.
4.Wet n Wild Mega Last червило, оригинален размер, 3,3гр.-7,90лв.
5.IsaDora лак за нокти, оригинален размер, 6мл-19лв.

И таакаааа....тази серия на John Frieda няма да ми свърши никаква работа, защото моята коса е права като метла...какви къдрици ще ми държи не знам. Това е един от многото пъти, в които се убеждавам, че от Пинкс не зачитат никакви профили, които попълваш и си мятат в кутията каквото си харесат.
Лакът на IsaDora е ужасен цвят и като цяло лаковете на тази марка не струват. Преди време отново имаше такъв лак в кутията, който беше много красиво зелено (напукващ лак) и нямах търпение да го ползвам през зимните празници. Уви нанесен на ноктите си е чист черен цвят (не знам как става така от зелен?!?!?!), но е факт...Този също не бих пробвала.
Нещата, които ми харесаха са продуктите на Wet n Wild. Червилото е много хубав ярък матово розов цвят, който бих ползвала, а бронзиращата пудра е в цвят Bikini Contest и също ще ми влезе в употреба (добре че не ми се падна Reserve Your Cabana, която имам и разочарованието щеше да е пълно).

Тази кутия за мен е разочарование, доста се изложиха, а да не говорим, че е двойна и продуктите би трябвало да са доста повече от пет (или да спрат да я наричат двойна!)

Все още не съм се отказала от тази месечна кутия, но може би ще разредя абонамента си и няма да си я поръчвам всеки месец. Вие какво мислите за кутията? Ще се радвам да ми споделите в коментарите! Хубав ден!

3 comments

  1. Здравей,наистина кутията е истинско разочарование. Единствено бих се зарадвала на бронзиращата пудра, макар че си имам други такива. Аз след юни спрях да си поръчвам кутията. Цената й вече не ме устройва, както и това че доставката се заплаща отделно. Определено съм съгласна,че изобщо не се съобразяват с данните в профилите. Много хубаво ревю и снимки!!! Поздрави.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Съгласна съм с мнението ти. Цената я вдигнаха без да имат основание да го правят. Това за доставката също им е голям минус.

      Delete
    2. Имах 6-месечен абонамент, изчаках си го и приключих с тази кутия преди няколко месеца, пълна загуба на пари и вместо радост, всеки път се чувствам изиграна. А това ако е двойна кутия, аз съм мис Пиги :D :D :D

      Delete