Essence Lights of Orient- Първи впечатления

Здравейте, момичета! Тази пролет Essence ме изненадват приятно с доста лимитирани колекции, които пускат на пазара. Последната се нарича Lights of Orient и е налична в момента по магазините, заради което бързам да ви представя част от нея, която имам удоволствието да пробвам:



Първото нещо, което ми направи впечатление беше бронзъра заради доста тъмния си цвят.

Опаковката му е стандартна прозрачна пластмасова кутийка, с която продукта се вижда лесно сред колекцията ми от бронзанти.


Бронзъра се предлага в два цвята като аз имам по-тъмния- 02 Oriental Beauty. Съставът може да се види на снимката по-горе. Количеството е доста голямо- 8гр. и ще стигне за доста дълго време, особено ако го използвам само за контуриране.


Продуктът е матов, а в средата е разположен хайлайтър, който мисля че е идентичен с известния хайлайтър на марката Bella's Secret.


Най в ляво е бронзанта, следван от хайлайтъра и накрая са двата смесени (хайлайтъра придава перфектния лек шимър на бронзанта).
Както казах по-горе именно Oriental Beauty ми привлече вниманието, заради тъмния си цвят и в мен се появи съмнение дали ще пасне на моята кожа, въпреки че не е от най-светлите. За моя радост съмненията се оказаха неоправдани- оказа се че продукта много лесно се разнася и очертаните тъмни линии, нанесени на лицето, лесно могат да се слеят с блендинг четка като се получава доста добър краен ефект.
Цена:  7.29лв.


Следващото нещо, което хвана погледа ми беше хайлайтъра под формата на стик. Имам такъв тип хайлайтеъри, но те са за акценти на очите и са доста по-тънички, а този си е направо голям.



На пръв поглед е перлено розовеещ цвят, но нанесен на кожата си е с бял шимър и поне аз не виждам розови отенъци.


Нещо, което е и плюс и минус на самия продукт, тоест трябва да се внимава, е че е супер мекичък и много лесно може да се нарани, надраска и счупи. И в никакъв, ама никакъв случай не дърпайте капачката рязко!!! При мен при първото такова отваряне самия хайлайтър се счупи и изхвърча :D Представете си изражението на лицето ми на фона на целия мерак да го пробвам :)))) Като изключим това другите му страни ми харесват- мекичък е, стика се завърта, а не се остри и изглежда добре както на тъмна така и на светла кожа. Ако ви идва много наситен може да го разнесете с пръсти или пък да го нанесете на четка и тогава да разнесете по лицето. Както се казва варианти много :)
Цена: 8.79лв.


Стик червилото също е приятна изненада за мен. От тази колекция са налични 3 цвята като аз имам 03 the sultan's daughter, който е най-светлия вариант.



Цветът е доста естествен, въпреки че на стика изглежда доста по-тъмен и пасва много добре на тена ми. Има си характеристиките на матовите червила- добре покривно е, няма разстичане и е дълготрайно. На устните въобще не го усещам и си го нося с голям мерак :) Изсушаването на устните също не му липсва, но ако не ги изсушаваше поне малко нямаше да е матово, нали? :)))
Вариант е да сложите балсамче преди него като така ще намалите малко и трайността, но пък устните се щадят повече по този начин.
Аз залагам на трайността- вечер заспивам с балсам на устните, като използвам и балсам сутрин докато се приготвям. Преди да нанеса червилото махам балсама, а след носенето му ексфолирам устните ако има нужда.
Цена: 5.49лв.



Последния продукт от колекцията, който имам са временни татуировки за тяло.



Един пакет съдържа три листчета с най-различни татуировки. На листчетата изглеждат много интересно, но не съм сигурна как биха стояли на тялото. Най-вероятно със загар и под слънчевите лъчи ще изглеждат интересно и когато времето е по-топличко ще ги пробвам.
Цена: 6.59лв.

Като цяло колекцията е интересна и се вкарват доста продукти с нов дизайн, който досега не е присъствал в марката. Ако искате да я пробвате, но имате възможност да си позволите само един продукт ви съветвам да пробвате червилата. Доста компактни и леки са и спокойно може да ги носите в дамската чанта.

Аз съм харесала още някои от нещата от тази колекция и ако попадна на тях по магазините с удоволствие ще ги пробвам.
Цялата колекция може да разгледате тук

                                                       *Продуктите са ми предоставени за проба от ПР, като мнението ми не е спонсорирано.

No comments