Тоалетни трици за лице от Hristina

Здравейте, момичета!
Днес ще говорим за едно от любимите ми неща, а именно почистване на лицето. За мен това е много важно особено след 25 годишна възраст. При натрупване на нечистотии в кожата  тя се замърсява и не може да диша, омазнява се и може да възникнат пъпки или да доведе до нарушение на колагена.
Досега залагах на почистващите пасти на Lush, които мога да сложа към средния клас козметика. Доста доволна съм от тях и не смятах да ги сменям, но след като попаднах на тоалетните трици на Hristina при една от кутиите на Пинкс реших да им дам шанс.

Триците за лице на марката са прилежно сложени, без да са натъпкани или пък сложени прекалено рядко, в пластмасово прозрачно бурканче със завъртаща се капачка.



Количеството им е 250мл, което е повече от достатъчно- на мен ми стигат за около година че и повече.  Общо взето миризма при кокосовите трици, които имам почти не се усеща и не ми правят проблеми с очите при използването им.



Какво съдържат: Общо взето съставът е доста опростен откъм броя на съставките, което си е плюс и може да се каже, че триците са доста натурални, поне аз не забелязвам оцветители, ароматизатори и консерванти.

Как се използват: Ако някои от вас все още не са използвали такъв ти продукт- взимате топче колкото кестен, смесвате го с вода в ръцете си и нанасяте с масажиращи движения. Може да ги оставите 2-3 мин. на лицето за допълнително действие, след което отмивате хубаво с вода. Аз ги разнасям и надолу към шията и деколтето.

По принцип се използват 2-3 пъти в седмицата, но аз ги използвам през ден. Кокосовите трици в сравнение с другите от серията за почистване са с по-едри частици, затова препоръчвам да не натискате много при масажа на лицето, за да не пресушите кожата.



Количеството както казах е огромно и ми трябва доста време, за да ги изразходвам.

Единственият недостатък, който забелязвам е че при преноса им може да се полепят по стените и особено по външната страна на капачката както се вижда на снимката. След време залепват и трябва да се изчистят иначе отварянето на бурканчето става по-трудно. Та според мен е най-добре да си стоят в банята, защото не се подходящи за път.

Това е всичко, което не ми харесва за триците, всичко друго като качество, действие на продукта и цена е на много добро ниво и бих ги препоръчала на всички, които искат такъв тип бюджетен продукт.

Цена: 7лв., но в повечето случаи ги виждам намалени на 4лв. , така че преди да си ги вземете следете за настоящи промоции.

Това е всичко, за което се сещам ако имате въпроси с радост ще отговоря.
Хубав ден!

2 comments

  1. http://make-upslave.blogspot.bg/2016/04/hristina-cosmetics.html

    ReplyDelete