Essense Eyebrow Pencil

Здравейте, момичета!
Днес ще засегна една тема, за която досега не съм говорила в блога, а именно веждите.
Когато се гримирам няма как да пропусна тази част от лицето си, за мен те са една от най-важните части в гримирането, която не трябва да се подминава. Добре оформените и запълнени вежди могат да подчертаят много добре очите, устните и да допринесат за цялостната визия.
Има много варианти за продукти за вежди като най-често геловете сресват веждите и ги фиксират; пудрите за вежди придават цвят и обем като могат и да ги запълнят; моливите запълват липсващите косъмчета и дооформят веждите. Моят любим вариант са моливите за вежди, защото ги намирам за най-лесни за използване. Освен това веждите ми са тъмни и ако използвам пудра стават направо черни, нещо което не ми се иска да се получава, заради светлата ми коса.
И така моят любим вариант за попълване на вежди и моят любимец през последните 2-3 години (и единственото нещо, което използвам) е моливът за вежди на Essence в цвят 04 Blonde.


Използвам точно този цвят, за да придаде малко по-светъл цвят на веждите и да не изглеждат фрапантно тъмни до русолявата ми коса. :)
Ще кажете е какво пък толкова един молив....ама като ви свърши и обиколите половината дрогерийни магазини в търсенето на едното моливче осъзнавате, че не можете без него :D

Та моливът за вежди е съвсем обикновен и няма нищо по-интересно в опаковката му. Остри се с острилка и не се чупи по време на остренето, което е много важно, защото всички знаем колко е неприятно да се занимаваме с една такава простичка задача за по-дълго време. При този молив такъв проблем няма.


На капачката има малка четчица, която е за оформяне на веждите, но ми идва много дебела и отнема прекалено много от продукта, затова не я използвам.


Хубавото на моливчето е че цветът на капачката и от външната страна си отговаря на цвета, който е в действителност- дори и да не сте го пробвали в магазина няма да има изненада вкъщи.



С моливът лесно се запълват дупчици и се рисуват липсващи косъмчета. Аз лесно задебелявам и едната вежда по горната й част (ами различни са, никой не е перфектен :D ) и освен това продължавам леко веждите към края, за да не изглеждат прекалено къси. С други думи си върша цялата работа с едно моливче като не харча излишни пари за професионални продукти и си скъсявам и опростявам стъпките за оформянето на веждите с доста. Накрая, след като съм постигнала желаната форма, минавам леко с четка за вежди тип четка за спирала и повече не ги пипам. Знам че при някои момичета това не е достатъчно и ако не фиксират веждите си с гел косъмчетата се разместват през деня, но при мен го няма този проблем и това ми е напълно достатъчно.


За снимки на веждите ми с този молив може да видите която и да е- в над 90% от случаите съм с него :)

Все пак съм ви подготвила една за добиване на по-добро впечатление за крайния резултат:






Тази снимка съм я правила 5-6 часа след слагането на грима- може да се види, че няма мръднало косъмче. Издръжливостта е още по-голяма щом веждите ми изглеждат добре дори и след нощно дежурство, което не може да се каже за ФДТ-на и ружът ми :)

 За мен този молив е must have, показва отлично качество на отлична цена и не мисля скоро да го заменям с нещо друго.

Цена: 3,29лв.

Ще се радвам да ми споделите вие какво използвате за вежди. Хубав ден!

No comments