Empties January

Здравейте, момичета! Ето че дойде най-накрая време за нов пост с празни опаковки. Първият за 2016, но със сигурност няма да е последния.

Изхабените продукти за месец януари са следните:




1.Термална вода на Uriage. Термалните води ги използвам за освежаване през деня, когато се сетя. Тази е с по-дребни капчици от останалите и ми хареса с една идея повече от тях. Бих си я взела отново след време след като изхабя и останалите, които имам.

2.Почистваща пяна за лице на Avon. Супер икономична, използвах я много дълго време. Не може да се каже че е от най-добрите продукти, но пък се нанася и измива много лесно и бързо от лицето. Използвах я сутрин, когато бързам да излизам и нямам много време да се занимавам с грижата за кожата, но пък не искам да оставам и без никаква такава. Вече си взех нова опаковка, която ме чака в забързаните сутрини.

3.Дезодорант против изпотяване на Bourjois. Много съм зиморничева и се потя рядко. Заради това и рядко си взимам средства против изпотяване. Този дезодорант не е лош, но не е кой знае какво- попива бързо и ухае приятно.


4, 5.Шампоан и маска на Rene Furterer. Шампоанът е ОК, а маската си я използвах с голям мерак допреди няколко дни, въпреки че сезонът за нея отдавна мина. Реших все пак да не я оставям да й мине срока и я доизхабих. Повече за тях може да видите тук



6. Лосион за тяло Little Black Dress на Avon. По принцип лосионите им за тяло са със съответния парфюмен аромат и много ми харесват, но точно този нещо не се разнасяше и не попиваше добре и не бих си го взела отново.
7.Душ гел Sensoriel на Lierac. Това е един от любимите ми душ гелове! Ухае уникално и е супер икономичен. Това ми е втора опаковка и бих си го взела отново и отново. Повече за него може да видите тук
8.Пяна за вана с аромат на коледни сладки на Avon. Представете си цяла вана ухаеща на коледни сладки....аромата е невероятен и повече от това няма накъде! Пяната, която дава е задоволителна, а освен за вана си го използвах и като душ гел от време на време (с този аромат просто не може да му се устои). Беше още при миналогодишният ми пост с любимци за Коледа и ако пак го видя по каталозите ще си го поръчам отново.

Ами това е всичко засега, надявам се да ви е било интересно.
Хубав ден!

2 comments

  1. Душ гелът Sensoriel на Lierac е просто божествен.Напомни ми да го купя пак :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз също мисля да си го взема отново след време, заслужава си :)

      Delete